×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 12 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 24 خبر
‍ اجرای فاز چهارم طرح «خانواده‌یار» در محلات ۱۳ گانه منطقه ۱۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میر محمد مطهری موید معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به آغاز فاز چهارم طرح «خانواده‌یار» در سرای محله خانی آباد جنوبی خاطر نشان کرد: با توجه به حمایت و ضرورت تحکیم بنیان خانواده در این طرح راهکارهایی در خصوص مسائل خانواده‌ها، تسهیل دسترسی به خدمات مشاوره از طریق استقرار مشاوران در فضای اختصاصی برگزار می شود.

مطهری موید،تحکیم و تقویت بنیان خانواده، ایجاد جامعه‌ای خانواده ‌‌محور، تسهیل دسترسی به نظام خدمات مشاوره‌ای قبل، حین و پس از تشکیل خانواده برای استحکام آن، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وکاهش عوامل موثر در تزلزل نهاد خانواده از اهداف اجرای طرح است.

این مسئول بیان کرد: در راستای توانمندسازي خانواده زنان سرپرست خانوار،كم ‌برخوردار، تحكيم و تقویت بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل امور زنان و خانواده با همكاري دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي تهران خدمات مشاوره ارائه می کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی افزود: مشاور این طرح در روز های شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۷ و یکشنبه از ۸ صبح تا ۱۳ در خیابان میثاق جنوبی انتهای کوچه ۳۴ در سرای محله خانی آباد نو جنوبی مستقر می شود.

به گفته این مسئول طی دو ماه اخیر ۹۰ نفر از شهروندان از خدمات مشاوره بهره مند شده اند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.