×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 8 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر
تدارک بیش از ده ها برنامه شاد و متنوع و اجرای نمایش عروسکی در محلات منطقه ۱۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور با اشاره به اینکه بهترین و شادترین دوره زندگی انسان دوران کودکی است اظهار کرد: اداره آموزش های شهروندی علاوه بر برپایی بیش از ده جشن ویژه کودکان در محلات، کاروان های عروسکی را با اولویت ابتدا به مدارس در روستاهای حریم و سایر اماکن عمومی اعزام می کند.

وی ادامه داد: با هدف ایجاد فضای شاد و امن برای کودکان و افزایش نشاط اجتماعی برنامه ای تحت عنوان چرخ مهر در مدارس محلات کم برخوردار به نمایش در می آید .

به گفته این مسئول ویژه برنامه شهر در دست بچه ها، دیدار کودکان با مدیران شهری با حضور در محل فعالیت آنها، پخش و تفسیر فیلم های سینمایی کودکان در سراهای محلات و اهدای اسباب بازی، لوازم التحریر و نوشت افزار به کودکان کم برخوردار از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این هفته است.

اخگر پور با اشاره به ارائه آموزش های حضوری در سراهای محلات و مدارس ویژه گروه های مادر و کودک خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی با موضوع حقوق کودک، فرزندپروری و ارتباط موثر والدین با کودکان نیز از دیگر برنامه های اجرایی بزرگداشت هفته ملی کودک است.

براساس این گزارش با حضورگروه نمایش چرخ مهر برنامه ای شاد به مناسبت این هفته درمدرسه سمانه فردوس ناحیه پنج همراه با توزیع ۳۴۰ بسته لوازم التحریر و اسباب بازی به دانش آموزان با مشارکت گروه های جهادی و اداره اجتماعی این ناحیه برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.