×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 4 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 19 خبر
اهمیت ایمن سازی ساختمان های ناایمن با تعامل دستگاه های ذیربط

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛رضا شنگی شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت ایمن سازی ساختمان های ناایمن، گفت: می بایست با تشکیل جلسات مشترک مدیریت شهری منطقه و سازمان های ذیربط با هیئت مدیره و ساکنین مجتمع های ناایمن و انجام پیگیری های مستمر از تبدیل ساختمان های ناایمن به بحرانی جلوگیری شود.

شنگی با بیان اینکه رفع ناایمنی ساختمان ها و مجتمع های ناایمن از دغدغه های مدیریت شهری منطقه است، اظهار داشت: توجیه هیئت مدیره و ساکنین مجتمع های ناایمن و ضرورت برطرف کردن موارد ناایمنی، بسیار حائز اهمیت است و می بایست با همکاری مدیریت شهری و سازمان های ذیربط در اسرع وقت پیگیری شود.

وی با تاکید بر آسیب شناسی براساس شرح وظایف هر یک از سازمانها و شناسائی اقدامات پیشگیرانه، گفت: این جلسه با هدف اهمیت ارزیابی اماکن آسیب پذیر و پرخطر و ارزیابی اقدامات صورت گرفته و ارائه پیشنهادها برای انجام اقدامات پیشگیرانه برگزار شد و آخرین اقدامات انجام شده در راستای ایمن سازی مجتمع های مسکونی بحرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شنگی ادامه داد: :در این جلسه همچنین ضرورت رفع ناایمنی ها در اماکن ،ساختمانها و مجتمع های مسکونی با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و سایر دستگاه های مرتبط بررسی شد.

این گزارش حاکی است جلسه کمیته ایمنی ساختمان های ناایمن با هدف ارزیابی اماکن آسیب پذیر و پرخطر و ضرورت ارتقاء ایمنی ساختمان های ناایمن با حضور شهردار و مدیران ارشد این منطقه و ادارات تخصصی و عمومی عضو اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.