×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 2 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر
نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با روسا و کارشناسان اداره HSE

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران در این نشست صمیمانه ضمن تسلیت شهادت مظلومانه دبیرکل فقید حزب الله لبنان و بیان خاطراتی از دیدار با وی بیان داشت: “نیابت” یکی از راهبردهای جمهوری اسلامی برای مقابله با استکبار جهانی است که مجاهدان حزب الله لبنان در پیشانی این جبهه قرار دارند. بی شک مکتب و محور مقاومت قائم به فرد نیست و از خون این مجاهد عالی قدر هزاران “سید حسن نصرالله” جوانه خواهد زد.

وی ادامه داد: کارکردن در شرکت پالایش نفت تهران همانند حضور در خط مقدم جبهه مخاطره آمیز و مقدس است. از این رو فرهنگ ایمنی همچون روح حاکم بر سازمان، یك ارزش بنیادین و مؤلفه کلیدی در پیشگیری و کاهش حوادث است که کلیه کارکنان در ایجاد و حفظ آن سهیم بوده و نقش مؤثری دارند. ارتقای فرهنگ و افزایش دانش و مهارت ایمنی کلیه کارکنان، مورد تأکید است تا با لطف خدا و تلاش دلسوزانه تمامی کارکنان شرکت اعم از ستادی و عملیاتی، شاهد پالایشگاهی امن و ایمن باشیم. خدا را شاکرم که با تلاش و جدیت همکاران در اداره ایمنی و آتش نشانی شاهد ارتقا سطح کیفی و کمی کارکنان این ادارات هستیم

ایران زاد جسارت، شجاعت و ازخودگذشتگي را ۳ فاكتور مهم آتش نشانان و همطراز با دلاوري هاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس توصیف کرد و افزود: همانگونه كه مجاهدت رزمندگان ايران اسلامي در هشت سال دفاع مقدس آرامش و آسايش را براي مردم كشور به همراه داشت، آتش نشانان نيز در مواجهه با هر گونه حادثه بدون هيچ چشمداشتي از جان خود مي گذرند و فداكارانه به قلب آتش و دود ميروند تا جبهه تولید استمرار یابد.

وي ادامه داد: با برگزاري رزمايش و دوره های تخصصی آموزشي بايد توان جسمي، فكري و فني آتش نشانان بيش از پيش افزايش يابد تا نه تنها در پالايشگاه نفت تهران، بلكه در هيچ پالايشگاهي در كشور شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشيم .

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران در خاتمه این نشست صمیمانه با تاکید بر حل چالش ها و لزوم توجه به نوسازی ناوگان آتش نشانی بیان داشت: صیانت از سلامت نیروی انسانی، تاسیسات و محیط زیست به عنوان با ارزش ترین سرمایه های ملی کشور باید همواره مدنظر قرار گیرد که در این راستا می بایست قبل از انجام هرگونه عملیات مخاطره آمیز، ریسک های مربوط به آن شناسایی و راهکارهای مقابله با آن ها تعیین شده و بر حسن اجرای این راهکارها با حساسیت نظارت داشت که این مهم منتج به افزایش سطح آمادگی سازمانی، تولید کیفی محصولات و پایداری تاسیسات در شرایط پر مخاطره و تحریم های ظالمانه خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.