×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 55 خبر
نجارزاده تاکید کرد: ضرورت تحول همه جانبه و ارتقای بیشتر خدمت رسانی در شعب بانک ملی ایران

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده در مراسم معارفه «حمید مومنی» سرپرست معاونت امور شعب و «سیدرضا خادمی» سرپرست مدیریت امور شعب تهران و مستقل و تودیع «حسن مونسان» معاون سابق امور شعب و «احمد بهکار مرام» رئیس سابق امور شعب تهران و مستقل، که با حضور اعضای هیات مدیره و هیات عامل برگزار شد؛ گفت: هدف این تغییرات مدیریتی ارتقای ارائه خدمات به مشتریان در شعب و ارائه محصولات جذاب و متناسب با نیازهای مشتریان است. وی با تاکید بر ظرفیت‌های گسترده نیروی انسانی شاغل در شعب بانک، افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها، نیازمند ایجاد انگیزه و حاکمیت نگاه تحولی در مدیریت شعب است.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نیروی شاغل در شعب بانک باید دارای ذهنی پویا درباره مدیریت منابع، مصارف و توسعه باشند و از نیمه دوم سال عملکرد شعب باید بر اساس سود و زیان آن‌ها ارزیابی شود. وی با اشاره به روند انتصابات در این بانک، بیان کرد: ایجاد عدالت در انتصابات موجب می‌شود تا کارکنان باانگیزه بیشتر علاوه بر افزایش مهارت‌ها و دانش بانکی، در مسیر خلاقیت و پشتکار قدم بردارند و باانگیزه بیشتری برای تحقق اهداف بانک تلاش کنند. دکتر نجار زاده ادامه داد: حق و عدالت باید در حق کارکنان رعایت شود و تنها ملاک واقعی برای انتصابات باید شایستگی و توان آن‌ها برای مدیریت بخش مربوطه باشد.

مدیرعامل بانک ملی ایران در پایان با تقدیر از خدمات حسن مونسان و احمد بهکارمرام، بر توانمندی‌های حمید مومنی و سید رضا خادمی در سمت‌های جدید تاکید کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.