×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 55 خبر
جزئیات اجرای طرح تحول ۲۰ گانه در بوستان ها و فضاهای سبز منطقه ۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ با اعلام این مطلب افزود: بندهای طرح تحول بیست گانه جزو اصلی ترین کار منطقه و نواحی است و باید با طبقه بندی و برنامه ریزی انجام شود.

شهردار منطقه ۴ یادآور شد: در طرح تحول بیست گانه ۲ نکته بسیار حائز اهمیت است یک اینکه این طرح تا پایان سال در منطقه به چه نحوی اجرا شود و دیگر اینکه در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ نیز چگونه برنامه ریزی شود تا با اجرای طرح تحول بیست گانه حداکثر نتیجه و رضایت شهروندی را داشته باشیم.

کمالی زاده تصریح کرد: در این طرح ۶۵۹۶۵ مترمربع جداره سازی و بازپیرایی فضای سبز حاشیه معابر اصلی، ۱۵۰۰ مترمربع بازسازی معابر، ۱۱۵۰ مترمربع نصب کفپوش، نصب ۴ ست بازی کودکان، ۸ ست ورزشی و بدنسازی، ۱۷۶ پایه برج نوری، ۱۰۰ عدد المان های بوستانی از جمله غذاخوری پرنده، آویز گل، نیمکت و سطل زباله در حوزه فضای سبز منطقه ۴ انجام گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح تحول بیست گانه ۵ آبنمای غیرفعال در سطح منطقه مرمت و بازسازی شده و ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی نیز بازسازی و تعمیر شده اند. همچنین ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی در بوستانها و فضاهای سبز منطقه احداث شده اند.

دکتر کمالی زاده با اشاره به اهمیت نگهداشت و رسیدگی به سرانه فضای سبز منطقه به عنوان یکی از مهم ترین فضاهای شهری و موردنیاز شهروندان، از آبیاری ۸۰ درصد این فضاها به روش مکانیزه و تجهیز بوستانها به سیستم آبیاری هوشمند با هدف بهینه سازی مصرف انرژی به عنوان اولویت فعالیت های حوزه خدمات شهری نام برد‌.

شهردار در پایان با اشاره به اهمیت کنترل پروژه ها در طرح تحول بیست گانه به تکمیل کردن هرچه سریعتر پروژه ها تاکید کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.