×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 35 خبر
دریافت گواهینامه ISO17025 برای آزمایشگاه‌های مرکز پژوهش‌های علوم زمین

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان زمین‌ شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور، مدیرکل دفتر امور آزمایشگاه‌ ها و خدمات فنی این سازمان با بیان مطلب فوق گفت: گواهینامه ISO ۱۷۰۲۵ به آزمایشگاه‌ ها این امکان را می‌ دهد که فرآیندها و نتایج آزمون‌ های خود را مطابق با استانداردهای جهانی انجام دهند که این گواهینامه شامل ارزیابی دقیق فرآیندها، تجهیزات و کادر متخصص آزمایشگاه‌ هاست که به منظور اطمینان از دقت و صحت نتایج آزمایش‌ ها انجام می‌ ‌ شود.

سهیلا نیلویل با بیان این‌ که با دریافت این گواهینامه، آزمایشگاه‌ های سازمان زمین‌ شناسی و اکتشافات‌ معدن کشور قادر خواهند بود تا در سطح بین‌ ‌ المللی رقابت کنند تصریح کرد: این موفقیت نتیجه تلاش‌ های مستمر و همکاری‌ های تیمی در تمامی سطوح سازمان بوده و با پیاده‌ سازی روش‌ های استاندارد، بهبود مستمر و آموزش‌ های تخصصی، آزمایشگاه‌ ها توانسته‌ ‌ اندبه این موفقیت دست یابند.

به گفته وی دریافت گواهینامه ISO ۱۷۰۲۵ نه تنها اعتبار علمی ما آزمایشگاه‌ های سازمان زمین‌ شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور ار افزایش می‌ ‎ دهد، بلکه نشان‌ دهنده تعهد ما به ارائه خدمات با کیفیت و استاندارد به مشتریان و مراجعان است .

به گفته مدیرکل دفتر امور آزمایشگاه‌ ها و خدمات فنی سازمان زمین‌ شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور، این موفقیت همچنین نویدبخش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی در کشور است و می‌ تواند به جذب پروژه‌ های بین‌ ‌ المللی و همکاری‌ ‌ های علمی کمک شایانی کند.

نیلویل اظهارامیدواری کرد که این گواهینامه، انگیزه‌ ایبرای سایر آزمایشگاه‌ ها باشد تا با پیروی از استانداردهای بین‌ المللی، به بهبود کیفیت خدمات خود بپردازند و در راستای توسعه علمی کشور گام بردارند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.