×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 29 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امضای تفاهم نامه بین ذوب آهن اصفهان و فن بازار ایمیدرو با رویکرد دانش بنیان

علی نصیری معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان در حاشیه امضای این تفاهم نامه ضمن عرض تسلیت حادثه جانگداز معدن طبس حضور جامعه صنعتی و معدنی کشور به خبرنگار ما گفت : حضور گسترده شرکت های دانش بنیان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماینکس،مهمترین نقطه قوت این نمایشگاه بود که در این فرصت شایسته می دانم از کلیه دست اندرکاران این رویداد بزرگ تشکر و قدردانی نمایم.

وی افزود : ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد کشور،حمایت از شرکت های دانش بنیان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده که این رویکرد در بخش های مختلف مجتمع نظیر زیست محیطی،تولید و… نمود یافته است.

معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : این مجتمع عظیم صنعتی ارتباط بسیار نزدیکی با معادن سنگ آهن و زغال سنگ دارد و لذا به منظور بهره گیری از رویکردهای دانش بنیان در فعالیت های معدنی، امروز قرارداد با یکی از شرکت های دانش بنیان توانمند زیر مجموعه ایمیدرو را به امضا رساند.

علی نصیری خاطرنشان کرد : این تفاهم نامه انشاا… طی ۲ ماه آینده به قرارداد تبدیل می شود و از ثمره این رویداد بخش معدن کاری با رویکرد دانش بنیان و ایمن فعالیت خواهد داشت.

شایان ذکر است امضای این تفاهم نامه یک گام جدی در جهت رفع نیازهای مختلف صنایع معدنی و کاهش چالش های پیش روی شرکت های دانش بنیان در تعامل با صنایع معدنی ایران با حمایت مدیران سازمان ایمیدرو و ذوب آهن اصفهان است که موجب ایجاد امیدواری در جامعه معدنی و نخبگانی کشور و نقش آفرینی موثر شرکت های دانش بنیان به منظور ورود و حضور به بازار صنایع معدنی کشور می شود.

حمایت از شرکت های دانش بنیان موجب افزایش تولید ناخالص،کاهش خروج ارز، پرورش نخبگان معدنی و جلوگیری از خام فروشی می گردد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.