×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 25 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 28 خبر
گسترش تلاش‌های LG NOVA برای راهبری رشد نوآوری، از طریق برنامه شرکای جدید

ال‌جی الکترونیکس (LG)، به تازگی خبر راه‌اندازی برنامه اتحاد شرکای LG NOVA را اعلام کرده است؛ پلتفرمی که شرکای شرکتی و استارت‌آپ‌ها را برای همکاری‌های بین‌صنعتی، توسعه فناوری و کسب‌وکار، و مشارکت‌های تجاری به‌منظور تسریع رشد نوآوری‌ها برای آینده، گرد هم می‌آورد.

این برنامه که توسط LG NOVA، مرکز نوآوری ال‌جی الکترونیکس در آمریکای شمالی، راهبری می‌شود، موفقیت ماموریت LG NOVA برای ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید با استارت‌آپ‌ها را، به شرکای تجاری خود، با هدف رشد تصاعدی نوآوری‌های جدید در بازار، با ایجاد موارد بیشتر به وسیله مسیرهایی برای شکوفایی ایده‌های نوآورانه با سرعت بیشتری گسترش می‌دهد.

مرکز تحقیقات فوجیتسوی آمریکا، هیوندای کرادل (CRADLE) ، آی‌بی‌ام، کلینیک نوآوری در بورس مایو (Mayo) ، نیانتیک (Niantic) و دپارتمان توسعه اقتصادی ویرجینیای غربی به برنامه اتحاد شرکا پیوسته‌اند. همه این سازمان‌ها برای همکاری با LG NOVA و اکوسیستم راه‌اندازی گسترده آن برای تولید و کشف مفاهیم جدید، قرارداد امضا کرده‌اند. این مفاهیم عبارتند از: توسعه، آزمایش و اعتبارسنجی مفاهیم؛ و همکاری در راهکارهای نوآورانه محصولات یا حتی ایجاد کسب‌‌وکارهای جدید. شرکای تازه‌ای در ماه‌های آینده به برنامه اتحاد شرکا اضافه خواهند شد.

دکتر سوکو ری، معاون اجرایی شرکت ال‌جی الکترونیکس در بخش نوآوری و مدیر LG NOVA، در این‌باره گفت: «برنامه جدید اتحاد شرکا با ماموریت اصلی ما، برای همکاری و ایجاد یک سیستم زیست‌محیطی برای شکوفایی استارت‌آپ‌ها و اطمینان از اینکه نوآوری‌های امروز به راهکارهای بازار آینده تبدیل می‌شوند، همسو است.»

کوین چونگ، مدیر بخش توسعه شرکت‌ها و کسب‌وکارهای LG NOVA، در این‌خصوص گفت: «این برنامه برای همه شرکا، از جمله ال‌جی، یک برنامه برد برد است، زیرا ما همچنان به کشف ایده‌های جدید برای ایجاد مشارکت تجاری ادامه می‌دهیم. رشد ایده‌های جدید و همکاری‌های بین‌صنعتی به بازارها کمک می‌کند تا سریع‌تر به سمت آینده‌ای بهتر حرکت کنند که به نفع همه ما، مشاغل، مردم و کره زمین است.»

چونگ توضیح داد که LG NOVA با آوردن شرکای تجاری به برنامه خود، به ایجاد فرصت‌های بیشتر برای استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند تا شرکای اساسی در صنعت پیدا کنند که به آنها کمک می‌کند تا به موفقیت تجاری در سطح بزرگتری دست یابند. برای شرکای تجاری، یافتن استارت‌آپ‌های نوآورانه برای همکاری به آن‌ها کمک می‌کند تا فرصت‌های جدید بازار را بررسی کنند، کسب‌وکارشان را در حوزه‌های جدید گسترش دهند و نیازهای در حال تغییر مشتریان‌شان را بهتر برطرف کنند.

برنامه Partner Alliance قرار است از منابع واحدهای تجاری موجود ال‌جی الکترونیکس استفاده کند و درعین‌حال، از سری استارت‌آپ‌ها و منابع موجود از طریق ابتکار «مأموریت برای آینده LG NOVA» بهره ببرد؛ این همان حجم وسیعی از برنامه‌هایی است که حول تعامل با کل اکوسیستم نوآوری، با ایده هایی برای ایجاد آینده‌ای بهتر، از طریق همکاری و نوآوری‌های فناوری طراحی شده‌اند.

LG NOVA و شرکای تازه اعلام‌شده در برنامه Partner Alliance، قصد دارند اطلاعات بیشتری درباره اهداف و چشم‌انداز خود را، در رویداد LG NOVA InnoFest 2024، که ۲۵ تا ۲۶ سپتامبر، در کاخ هنرهای زیبا در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا برگزار می‌شود، به اشتراک بگذارند.

کنفرانس سالانه InnoFest LG NOVA، رهبران کسب‌وکار، مبتکران و سرمایه‌گذاران را، برای همکاری در راهکارهایی برای آینده‌ای بهتر متحد می‌کند. این کنفرانس امسال با موضوع «روشن کردن چشم‌انداز نوآوری» برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان را ترغیب می‌کند تا بر خلق مشترک تاثیرگذار و ایده‌های جسورانه تمرکز کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد رویداد امسال به innofest.lgova.com مراجعه کنید.

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.