×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت و تقویت تبادل تجربیات در پیشبرد اهداف محیط زیستی

به گزارش از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران “ اصغر عطایی” در در نشست هم اندیشی مدیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه ، هدف از این نشست را در وهله اول هماهنگی و همفکری بین همکاران مناطق دانست و در مرحله بعد خلق ایده های نو و محیط زیستی در شهر عنوان کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: همه همکاران باید با برنامه ریزی و تلاش در جهت پیگیری مشکلات زیست محیطی منطقه خود اقدام نمایند و هر منطقه به صورت پایلوت یک موضوع را در دستور کار خود قرار دهد تا مناطق دیگر بتوانند از آن الگو برداری کنند.

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ادامه این نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ در خصوص کارویژه محیط زیستی مناطق ادامه داد: از نگاه مردم خدمات شهری جزء الویتهای اصلی شهرداری تهران می باشد، ما باید با حفاظت از محیط زیست و الویت قرار دادن این فعالیتها نگاه مردم را به این سمت ببریم، همچنین مسائل محیط زیستی و سلامت از بالاترین درجه اهمیت برخوردار است و توسعه محیط زیست تنها با مشارکت همه اقشار به ویژه کارشناسان و تعاملاتشان با شهروندان محقق خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: محوری‌ترین رویکرد در حل معضلات محیط زیستی و تقویت کارویژه های محیط زیستی هم افزایی و استفاده از ظرفیت تمام معاونت های منطقه در اجرای طرح می باشد . پیشنهادات و ایده های نو باعث پیشرفت و آبادانی هر منطقه خواهد شد.

عطایی همچنین افزود: اطلاع رسانی فرامنطقه ای در خصوص کارویژه های محیط زیستی مناطق باید در دستور کار قرار گیرد ، تا شهروندان همه مناطق از اقدامات محیط زیستی مناطق دیگر مطلع شوند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.