×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای نقاشی دیواری درمسیر پیاده‌روری جاماندگان اربعین حسینی در منطقه۱۲ تهران

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲ تهران؛ فرزاد هنرور، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دوازده در این باره گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، اقدامات و طرح‌های مختلفی درخیابان ۱۷ شهریور تهران به عنوان مسیر برگزاری مراسم بزرگ جاماندگان اربعین حسینی به اجرا درآمده که نمونه آن اجرای رنگ‌آمیزی و نقاشی دیواری با موضوع اربعین حسینی و نمایش شور و اشتیاق مردم برای رسیدن به حرم اباعبدالله الحسین(ع) درطول این خیابان است که بحمدالله مورد توجه شهروندان نیز قرار گرفته است.

محمود صالحی، رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه۱۲ تهران نیز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی عوامل اجرایی و اکیپ نقاشی برای اتمام این پروژه تا قبل از برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی، اضافه کرد: در اجرای نقاشی دیواری به استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های ویژه از جمله حرکت کاروان حرم امام حسین(ع) توجه ویژه شده است. ‌امیدواریم که شهروندان شرکت‌کننده در این مراسم با تماشای این تصاویر لذت کافی ببرند و بهره‌مند شوند.

صالحی، درپایان خاطرنشان کرد: به جز این‌ها در چند روز اخیر به همت کارگران و اکیپ نقاشی، کار رنگ‌آمیزی جداول کناری خیابان ۱۷ شهریور، حدفاصل میدان شهدا به سمت میدان شوش به پایان رسیده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.