×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
“عطایی” در نشست تشکل های محیط زیستی مردم نهاد تاکید کرد:مشارکت عنصر اصلی توسعه پایدار

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و‌توسعه پایدار شهرداری تهران “ اصغر عطایی” ضمن تبریک و بزرگداشت این روز ، در جمع مسئولین تشکل های محیط زیستی مردم نهاد گفت: اهمیت مشارکت در انجام فعالیتهای شهری بر هیچ کس پوشیده نیست و قطعا دولتها و سازمانهای دولتی به تنهایی قادر به حل معضلات و مشکلات شهری نخواهند بود.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ادامه صحبتهای خود افزود: مشارکت یک موضوع دو وجهی و دوطرفه است و حس مشارکت در تشکل ها می بایست بیشتر تقویت شود و حد و حدود مشارکت جویی باید از فرد و خانواده و محله آن شروع شود تا بیشترین تاثیر پذیری را داشته باشد.

عطایی همچنین مطالبه گری آگاهانه سمن ها را به نفع محیط زیست دانست و افزود: یکی از اهداف اصلی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار ، ارتقای دانش و جایگاه فعالان و دوستداران محیط زیست است و تشکل های مردم نهاد به دلیل تاثیرگذاری عمیق بر جوامع محلی، نقش مهم و محوری در حفاظت از محیط زیست دارند.

وی در پایان گفت : اهداف محیط زیست با پیشنهادات و انتقادات تشکل های مردم نهاد به ثمر خواهد نشست و دفاع آگاهانه سمن ها از محیط زیست قوت قلب همکاران ما و به نفع محیط زیست خواهد بود.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء هدایا از فعالین و مسئولین تشکل های محیط زیستی تقدیر به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.