×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نقش موثر روابط عمومی ها در مسیر دفاع از حقانیت و عملکرد نهاد ها

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، احسان بخش طی این نشست به تقارن این روز با حادثه ریزش آور در سال گذشته اشاره کرد و گفت: منطقه ۱۹ طی یکسال اخیر روزهای سختی را در مواجهه با ساخت و سازهای غیر مجاز و نحوه مدیریت بحران و انعکاس خوب رسانه ای آن را سپری کرده است.

وی ضمن قدردانی از همدلی و هم افزایی در بین همکاران با درایت مدیر روابط عمومی منطقه،تیم روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ را تیمی جوان،با تجربه، پیشرو، با تقسیم کار و خلاق عنوان و تولیدات و فعالیت های این مجموعه را مطلوب، با کیفیت و دارای تنوع بیان کرد.

احسان بخش با اشاره به راه اندازی موزه شهرداری تهران با هدف هویت بخشی به بلدیه، تجمیع و یکپارچه سازی آثار مرتبط با این مجموعه با همکاری روابط عمومی های همه مناطق گفت: در همین راستا از مناطق خواسته شده اسناد، فیلم‌ها، عکس‌ها و هر آنچه می‌تواند سبقه کار مدیریت شهری باشد جمع آوری تا موزه ای کامل و نفیس از اقدامات شهرداری در سالیان گذشته، در این موزه به نمایش گذاشته شود.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران تقسیم کار عادلانه، بهره مندی مناسب از پتانسیل نیروها، شناسایی نیازها، ارائه اطلاعات کیفی و کمی مناسب و اطلاع رسانی به شهروندان و … را از وظایف روابط عمومی‌ها برشمرد.

این مسئول ضمن تأکید بر ارزیابی برخط روابط عمومی حوزه‌های مختلف شهرداری تهران به ویژه مناطق ۲۲ گانه در آینده نزدیک، خواستار بهره مندی حداکثری از قابلیت‌های ربات وردست و امکانات ویژه آنها شد.

حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه با اشاره به اینکه روابط عمومی حوزه خاص و ویژه است خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی که جنگ نرم است خط مقدم جهاد تبیین روابط عمومی ها هستند و انتظار می رود علاوه بر حمایت از این حوزه تدبیری برای افزایش اعتبار آنها اندیشه شود تا بتوانند در مسیر دفاع از حقانیت و عملکرد قدم بردارند.

اخگر پور ضمن قدردانی از زحمات مدیر و کارشناسان روابط عمومی، از پای کار بودن این حوزه در مناسبت ها و برنامه های میدانی خارج از منطقه خبر داد.

در ادامه مهرنوش ریاضی، مدیر روابط عمومی منطقه ۱۹ نیز ضمن معرفی همکاران این اداره، گزارشی از تولیدات گرافیکی و اخبار، نامگذاری معابر ، ملاقات های مردمی و … این مجموعه ارائه کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.