×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : چهارشنبه, ۹ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 30 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 47 خبر
۲۴ ساعته شدن مرکز تماس بیمه دی/ شماره مرکز تماس بیمه دی ۱۶۷۱ است

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، مهندس سعید اوحدی در حاشیه این بازدید گفت: این بازدید جهت بررسی میزان عملیاتی شدن تصمیماتی است که در دوره جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گرفته شده است، ما وعده داده بودیم که تعداد مراکز درمانی را به ۱۰ هزار مرکز و تا پایان سال به ۱۱ هزار مرکز برسانیم. همچنین تاکید کرده بودیم که اگر ایثارگران هزینه درمانی را به صورت مستقیم در مراکز درمانی پرداخت کنند، ظرف ۴۸ ساعت کار تسویه حساب آن انجام شود. کار ویژه‌ای توسط سرپرست بیمه دی انجام شد که با عنوان «پزشک تخصصی بیمه مراقبتی از راه دور» است. امروز آمده‌ایم که بدانیم این امور به چه مرحله‌ای رسیده است؟

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه یک میلیون و ۶۰۰ هزار عزیز جامعه هدف ما تحت پوشش خدمات بیمه دی هستند، اظهار داشت: روزانه ۶۵ هزار نفر به بیمه دی مراجعه می‌کنند که عدد بزرگی در بین بیمه‌های کشور است‌ که باید ظرف ۴۸ ساعت کار تسویه حساب هزینه‌های درمانی آنها انجام شود. توصیه ما به جامعه معزز ایثارگری این است که به مراکز طرف قرارداد مراجعه کنند چراکه آنجا نیاز نیست هیچ وجهی پرداخت کنند زیرا مراکز درمانی با بیمه دی قرارداد دارند.

مهندس اوحدی در ادامه افزود: یک خبر خوب هم بدهم، قراردادهای با مراکز درمانی بیمه دی حداکثر ظرف دو ماه تسویه می‌شود. اعتمادسازی را در مراکز درمانی ایجاد می‌کنیم چرا که اگر آنها هم مشاهده کنند بیمه دی خدماتش را به روز کرده است، خدمات مطلوب‌تری را به مراجعه‌کنندگان می‌دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: امروز پزشک مراقبت از راه دور ایجاد شده است. پزشکان متخصصی در بیمه دی مستقر شدند. این پزشکان مراحل درمانی را بررسی می‌کنند و با نظر این عزیزان مراحل ارجاع بعدی بیمار طی درمان صورت می‌گیرد. یک اتفاق دیگر رخ داد یک مرکز تماس ملی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایجاد کردیم که به صورت شبانه‌روز از ۵ بعدازظهر تا ۸ صبح پاسخگوی ایثارگران معزز هستند. تعداد زیادی از همکاران ما صبح تا ۱۲ شب، بعد از آن ۱۲ شب به بعد برنامه شیفت شب را دارند تا با مرکز تماس ملی با ظرفیت بیشتری در خدمت جامعه هدف باشیم.

مهندس اوحدی ضمن تشکر و قدردانی از همکاران بیمه دی، خاطرنشان‌کرد: این سه موضوع را که خدمت جامعه هدف وعده داده بودیم به لطف خدا محقق شد و امیدواریم مجموعه همکاران بیمه دی با ایجاد یک نظام پیشنهادات بتوانند در حوزه فناوری و تسهیل خدمات به جامعه هدف موفق باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ۲۴ ساعته شدن مرکز تماس بیمه دی خبر داد و گفت: مرکز تماس بیمه دی ۲۴ ساعته می‌شود. ممکن است که عزیزی مشکلی برای او پیش بیاید و خانواده بیمار سوالی و دغدغه‌ای داشته باشند حتما مرکز تماس بیمه دی به صورت شبانه روزی برای پیشنهادات فعال خواهد شد. شماره مرکز تماس بیمه دی ۱۶۷۱ است که از هفته آینده این مرکز ۲۴ ساعته در خدمت جامعه معزز ایثارگری خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.