×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 35 خبر
پیام تسلیت مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، متن پیام هادی آقابابایی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) :

همه‌ی نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترور‌های هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

امت اسلامی که عزم خود را از امام شهیدش امام حسین (ع) می‌گیرد، امتی زنده است که نمی‌میرد و به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار است.

دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است و وارثان زمین مستضعفان خواهند بود..انشاالله

اینجانب شهادت مجاهد بزرگ و فرمانده جبهه مقاومت، «شهید سید حسن نصرالله» را به پیشگاه امام زمان (عج) و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.