×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۲۰ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 11 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 52 خبر
پروژه‌های محله‌ای منطقه یک با ۱۱۷ میلیارد تومان در مراحل پایانی قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک در نشست هیئت امنا و نخبگان محلات درکه، اوین و هزارسنگ که در دور دوم پایش پروژه های توسعه محله ای انجام شد گفت: ۱۰۴ پروژه توسعه محله‌ای با پیشرفت بیش از ۹۷ درصد تا پایان آبان ماه امسال در منطقه یک به اتمام می‌رسد.

او افزود: پروژه‌های توسعه محلی در ناحیه ۲ نیز در حدود ۱۱ پروژه بوده که به درخواست اهالی مصوب و به اجرا رسیده که مهمترین آنها شامل پروژه‌های تکمیل مجموعه ورزشی ریحانه، احداث سرویس های بهداشتی درکه، مسقف سازی پایانه تابناک، هدایت آبهای سطحی در خیابان ولیعصر(عج)، تعویض چمن مصنوعی زمین ورزشی اوین، احداث دیوار سنگی در هزار سنگ، درکه، ولنجک، کوهسار و…بوده است.

صباغ تصریح کرد: در طرح من شهردارم ۳ که در حال برنامه‌ریزی است شهروندان محلات شرکت و پروژه های مد نظر خود را ثبت کنند تا مصوب و با تعیین کد پروژه به اجرا برسد.

شهردار منطقه یک با اشاره به اینکه امسال منطقه توانست بالاترین بودجه شهر تهران را به دست آورد و کار در همه محلات به خوبی در حال انجام است گفت: در هر ناحیه ۷ تا ۸ اکیپ پیمانکاری مشغول فعالیت در حوزه‌های آسفالت، جدول کشی، احداث و ترمیم سرویس‌های بهداشتی، بازسازی فضاهای سبز و … است و با این سرعت اگر کار پیش برود تا دو سال آتی شاهد رفع بسیاری از نابسامانی‌ها درنواحی خواهیم بود.

گفتنی است پس از این نشست دیدار مردمی سید مهدی صباغ شهردار، معاونین و مدیران شهری منطقه یک با شهروندان و رسیدگی به درخواست های آنان در مسجد جامع اوین برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.