×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 58 خبر

اقتصادزمانه : شرکت پتروشیمی خراسان از شرکتهای تابع هلدینگ سرمایه گذاری تاپیکو موفق به اخذ تندیس زرین و لوح تقدیر صادر کننده نمونه ملی شد .

به گزارش روابط عمومی، صبح امروز طی آئینی در سالن اجلاس سران پایتخت از شرکت پتروشیمی خراسان به عنوان صادرکننده نمونه ملی کشور تقدیر به عمل آمد.

🔶 در این آئین که با حضور مقام عالی وزارت صنعت معدن تجارت، معاونین وزارت خارجه و روسای کمیسیون های اقتصادی مجلس شورای اسلامی با شعار صادرات پایدار محور توسعه برگزار شد مهندس یوسف حسنی به عنوان مدیرعامل واحد صادر کننده نمونه ملی، لوح تقدیر و تندیس زرین را اخذ کرد.

🔷 طبق اعلام واحد بازرگانی در سال گذشته پتروشیمی خراسان توانست با جهش ۴۶ درصدی صادرات نسبت به سال گذشته و توسعه بازار، محصولات خود را به ۲۶ کشور دنیا در۵ قاره صادر کند که این رقم در سالهای پیشین ۱۴ کشور بوده و نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت دارد، تنوع در بسته بندی و ارائه محصولات از دیگر شاخص های ارزیابی برای گزینش واحدهای نمونه صادرکننده در عرصه ملی بوده است.

🔶 بر پایه این گزارش، در مجموع ۷۰ شرکت پتروشیمی تنها دو شرکت خراسان و نوری موفق به اخذ تندیس و لوح تقدیر صادر کننده نمونه ملی شدند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.