×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ویژه برنامه پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان برگزار شد

این پویش که با اجرای برنامه های شاد و متنوع برای تمام رده های سنی همراه بود، رضایتمندی ۷۰ درصدی شرکت کنندگان را نشان داد.گفتگوی ما با تعدادی از همکاران حاضر در این دورهمی در پی می آید:

مجتبی رحیمی مکانیک ارشد واحد ۲ مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی با ۱۵ سال سابقه گفت : این برنامه یکی از برنامه های شادی بود که می توانست برای خانواده انجام می شود . این گونه برنامه ها و رفاهیات باعث انگیزه بیشتر کارکنان می شود زیرا کارکنان در محیط سخت مشغول به کار می باشند و برنامه های مثل دورهمی می تواند باعث شادی خانواده ها شود .

علیرضا آزادی عیب یاب کابل مدیریت تولید و توزیع برق با ۲۱ سال سابقه گفت : این برنامه ، پویش بسیار خوبی برای دورهمی کارکنان و خانواده ها است و این برنامه ها برای همگان می تواند خاطره انگیز و جذاب باشد. در مجموع برنامه های متنوع و جالبی برای خانواده ها انجام شد که شایسته تقدیر است .

جلیل خورشیدی تکنسین کوره پاتیلی LF مدیریت فولادسازی با ۱۲ سال سابقه گفت : تدارک این برنامه برای تلاشگران شرکت کاری بسیار سخت و دشوار است و باید از تمامی دست اندرکاران آن قدردانی شود زیرا لحظات بسیار خوبی را از ابتدا تا پایان مراسم برای تلاشگران و خانواده هایشان رقم زدند . بهتر است در برنامه موسیقی از گروه های متنوع تر و مطرح تر استفاده نمایند و زمان آن را نیز بیشتر کنند .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.