×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲٠ آیین اختتامیه دومین دوره از مسابقات قهرمان شهر و نخستین دوره رقابت‌های کلانشهرهای کشور موسوم به «قهرمانِ شهر، شهرِ قهرمان» با حضور وزیر ورزش، استاندار تهران، شهردار تهران و مقامات ارشد ورزشی و کشوری، امروز در مجموعه ۱۲ هزار نفری استادیوم آزادی برگزار شد و در این مراسم ورزشکاران منطقه ۲٠ موفق به کسب ۹ مدال طلا در۱٠ رشته ورزشی آقایان و ۳ مدال طلا در ۱٠رشته ورزشی بانوان شدند.

🔺وزیر ورزش و جوانان گفت: از دل مسابقات «قهرمان شهر» استعدادهای برتر شناسایی شده و در اختیار باشگاه‌ها و سپس تیم‌های ملی قرار می‌گیرند.

🔺علیرضا زاکانی شهردار تهران در این مراسم اظهار داشت: این حرکت نشاط اجتماعی و رقابت همگانی در کشور ایجاد کرد، زیرا در آن یک میلیون نفر مشارکت داشتند. برگزاری مسابقات قهرمان شهر تنها مختص یک شهر نبود و بخش زیادی از مردم با یکدیگر رقابت و در قهرمان شهر مشارکت داشتند.

🔺وی افزود: ما مفتخریم امروز یک کار جدی که در سال گذشته ابداع شد را با یک گام بلندتر جلو ببریم. در سال آینده نیز سعی داریم این رقابت‌ها را از لحاظ کمیت و کیفیت چه در تهران و سایر استان‌ها توسعه دهیم و کار را فراتر از مناطق جغرافیایی پیش ببریم تا سایر کشورها نیز این ایده را ترویج دهند.

🔺گفتنی است در مراسم یاد شده که با همراهی گروه موسیقی، رژه ورزشکاران محلات، اجرای ورزش های آیینی و … برگزار شد، ضمن تجلیل از قهرمانان، از شهرداران مناطق یک، ۲٠ و ۱۸ تهران که در زمینه بالاترین تعداد مدال رتبه برتر در مناطق را آوردند، تقدیر به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.