×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 35 خبر
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پتروشیمی شازند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس، آیین گرامیداشتی روز شنبه ۷ مهر ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین نیکزاد امام جمعه مهاجران، مهندس ساکی معاون تولید و رئیس مجتمع و جمعی دیگر از مدیران و کارکنان در محل مزار شهید گمنام مدفون در این مجتمع برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس ساکی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، یاد و خاطره شهدای کشور عزیزمان ایران اسلامی را گرامی داشت و گفت: امنیت و آسایش ما مرهون جانفشانی های شهدای عزیز در انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای جبهه مقاومت است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس نیز بسیاری از عزیزان در جبهه اقتصادی از جمله صنعت نفت فعالیت داشتند و همین پتروشیمی شازند نیز از دستاورد های ارزنده دوران انقلاب اسلامی است که اکنون با تلاش متخصصان و مهندسان، این صنعت در حوزه های مختلف موفقیت های بسیاری را کسب کرده است.

معاون تولید پتروشیمی شازند اضافه کرد: ما همواره در سنگر اقتصادی کشورتمام تلاش خود را در جهت ارتقای تولید و ایجاد ارزش افزوده بیشتر و برافراشته نگه داشتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی بی وقفه انجام می دهیم.

ساکی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ پتروشیمی شازند رکورد تولید را شکست و صادرات و ارزآوری خوبی برای کشور به ارمغان آورد و با تولیدات منحصر به فرد و محصولات متنوع نیاز بازار داخل و خارج را تامین می کند تصریح کرد: دشمن با اعمال تحریم ها، به دنبال بروز مشکلات و زمین زدن اقتصاد کشور است اما با درایت و تلاش همکارانمان درواحد های مختلف، نقشه های آنان ناکام مانده است.

در ادامه حجت الاسلام نیکزاد نیز با اشاره به اینکه حضور شهید گمنام مایه خیر و برکت بوده و باعث ایجاد تحول در شرکت می شود بیان کرد: تلاش سربازان عرصه صنعت، جهاد در راه خدا است

وی با بیان اینکه انقلاب نوپای اسلامی با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی ها رشد نمود اضافه کرد: جنگ تحمیلی، برای از بین بردن انقلاب اسلامی از سوی دشمنان بنا شد اما جنس مردم ایران، الهام گرفته از مکتب توحید و زندگی پیامبر و ائمه معصومین است و شهادت را راه سعادت می دانند و با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله امام خامنه ای توانست نقشه دشمنان را نقش برآب کند.

امام جمعه مهاجران حرکت امروز در جبهه مقاومت را ادامه راه دفاع مقدس دانست و افزود: دشمن در جنگ شکست خورده اما موذی گری های دشمن در جبهه های مختلف مثل جبهه فرهنگی، اجتماعی ادامه دارد.

حجت الاسلام نیکزاد ضمن تقدیر از فعالیت ها و دستاورد های بزرگ پتروشیمی شازند خاطر نشان کرد: خلاقیت و نوآوری های پتروشیمی شازند خود به اقتدار جمهوری اسلامی در جبهه اقتصادی و تولید می افزاید و مایه فخر و مباهات است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.