×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هدف ما صادرات محصولات پتروشیمی با ارزش افزوده بیشتر است/پتروشیمی شازند افتخار صنعت پتروشیمی کشور شده است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، دکتر مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شركت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه پتروشیمی شازند بازدید کرد.

🔸معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی به سیاست صادراتی شرکت ملی صنایع پتروشیمی اشاره کرد و اظهار داشت: سیاست و بنای NPC مخالفت با صادرات محصولات با ارزش افزوده پایین است و هدف ما صادرات محصولات با ارزش افزوده بیشتر و با تولید محصول نهایی جهت مصرف در دیگر صنایع می باشد.

🔹استفاده از تولید کاتالیست بومی توسط پتروشیمی شازند مورد درخواست مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار گرفت و وی تاکید کرد: پتروشیمی شازند به عنوان افتخار صنعت پتروشیمی کشور می بایست بخش عمده ای از تجهیزات، قطعات و به ویژه کاتالیست های مورد نیاز واحدهای تولیدی خود را از داخل کشور تامین نماید که این امر می تواند از سوی مهندسان نخبه پتروشیمی شازند به منصه ظهور برسد.

🔸وی در پایان بعد از اطلاع از آخرین دستاوردهای خودکفایی و بومی‌سازی شازند و شکستن رکوردهای پی در پی تولید توسط شاراک گفت: پتروشیمی شازند به افتخار صنعت نفت تبدیل شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.