×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در این جلسه نظام دوست نماینده کارگروه نظارت، پایش و مدیریت عملکرد سازمان با اشاره به رویکرد جدید این سازمان طبق برنامه تحولی، به دستورالعمل مدون شده بازرسی و بررسی‌های میدانی جامع در تمامی ابعاد از ادارات استانی پرداخت و اظهارداشت: نحوه چگونگی همکاری و تعامل ادارات کل با دستگاه‌ها و سایر ابعاد موضوعات در فصل جدید سازمان بررسی و ارزیابی می شود.

افراشته مدیر کل اموال تملیکی استان با اشاره به موضوع واگذاری احشام از سوی دستگاه کاشف به اموال تملیکی اظهار داشت: تاکنون بیش از یک سال و ۸ ماه در این زمینه و سایر کالاها همکاری کردیم. طبق ابلاغیه جدید ستاد سازمان ادامه همکاری در این زمینه و همچنین کالاهای مشابه از جمله چوب زغال، چوب، مکمل‌های دارویی و سایر اقلام وجود ندارد و امکان نگهداری و تعیین تکلیف آنها را نداریم.

وی در مورد موضوع حراج خرده فروشی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: یکی از تکالیف جدید سازمان که بر عهده استان‌ها گذاشته است عرضه و حراج لوازم خانگی در حراج خرده فروشی است در این زمینه جزو ۱۰ استان برتر هستیم و عملکرد مناسبی ثبت شده است.

در این جلسه مسائلی مربوط به نحوه امحای کالا، وضعیت نیروی انسانی و ساختمان اداری، انبار جدید تملیکی خریداری شده و موضوعاتی در رابطه با اطاله دادرسی پرونده‌های قضایی اموال تملک شده، اموال رسوبی و متروکه، شیوه استرداد و اعاده کالا تبادل نظر و اظهاراتی از سوی مسئولان امر بیان شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.