×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۲۰ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 11 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 52 خبر
نشان ملی هاتف در دستان فولاد مردان اکسین / شرکت فولاد اکسین خوزستان در اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی خوش درخشید

در آیینی که با حضور معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس جمهور و جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد،نشان ملی هاتف به شرکت فولاد اکسین خوزستان اهدا شد.

در این همایش دکتر هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی رییس جمهور و امیر سرتیپ سهرابی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور به ایراد سخنرانی پرداخت و در پایان از عملکرد شرکت فولاد اکسین خوزستان به پاس انجام اقدامات شایسته در بحث مسئولیت‌های اجتماعی تجلیل به عمل آمد.

گفتی است شرکت فولاد اکسین خوزستان علاوه بر بحث تولید به عنوان اولویت اصلی خود،نگاهی بسیار ویژه به بحث مسؤلیت های اجتماعی و حل مسائل و مشکلات مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار دارد.

اهدای ۲ هزار بسته آموزشی به کودکان مناطق کم برخوردار توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان،تامین ورق‌های مورد نیاز برای احداث پل عنافچه،کمک به ساخت مدارس و ..‌.تنها بخشی از اقدامات انجام شده فولاد اکسین خوزستان در بحث مسئولیت‌های اجتماعی است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با انجام اقداماتی در خور شان مردم منطقه در تلاش است تا چهره محرومیت را از مناطقی در کلانشهر اهواز پاک کند و ارتقا سطح فرهنگی و اجتماعی مناطق کمک کند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.