×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : همزمان با ولادت مظهر مهربانی و عطوفت، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران و شهردار منطقه ۲٠ از پرستاران بیمارستان فیروز آبادی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲٠؛ همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران و رضا شنگی شهردار منطقه ۲٠ به همراهی حجت الاسلام و المسلمین کنگرلو، دکتر علی طیبی رئیس بیمارستان فیروز آبادی، مهدی عرب مدیریت مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان فیروز آبادی، و عمو حیدری مشاور رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، طی مراسمی با اهدای شاخه های گل و لوح سپاس از کادر درمان و پرستاران این بیمارستان قدردانی به عمل آوردند.

🔺رضا شنگی شهردار منطقه در آستانه فرارسیدن روز پرستار در مراسم تجلیل از کادر پرستاری بیمارستان فیروز آبادی اظهار کرد: کادر پرستاری و نظام سلامت در گذشته بارها ایثارگری و فداکاری خود را برای سلامت مردم و نجات جان بیماران نشان داده اند که دوران کرونا مثال بارز آن بود.

🔺شنگی ضمن قدردانی از خدمات کلیه پرستاران و کادر درمان بیمارستان فیروز آبادی گفت : تلاش و تعهد همه‌جانبه شما در تسکین آلام بیماران اجری عظیم و ماندگار به همراه دارد و دعای خیر التیام یافتگان بدرقه دست‌های پرتوان شما خواهران و برادرانم است.

🔺حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه وظیفه شهرداری زیست پذیر کردن شهر و در دسترس قرار دادن خدمات شهری برای همه اقشار جامعه است بیان داشت: بدون حضور پرستاران مفهوم سلامت کامل نیست و از این رو، شهرداری تمام‌ قد در کنار کادر سلامت و پیش‌ قراولان عرصه درمان خصوصا کادر پرستاری است.

🔺گفتنی است، به طور همزمان تقدیر از پرستاران در مراکز درمانی شاخص نواحی ۶ گانه منطقه شامل درمانگاه شهدای شهر ری ، بیمارستان شهدای هفتم تیر، درمانگاه خیریه حضرت علی اصغر (ع)، درمانگاه دارالشفا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و بیمارستان رازی با حضور شهرداران ، معاونین و روسای اجتماعی با اهدای شاخه های گل و لوح سپاس از کادر درمان و پرستاران تقدیر شد.

🔺لازم به ذکر است تجلیل از پرستاران نمونه در سرای محلات و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه سلامت منطقه می باشد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.