×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : شهردار منطقه ۲۲ از اتمام عملیات ایمن سازی مسیر عابر پیاده سه خیابان پرتردد این محدوده غربی تهران تا نیمه مهر ماه سال جاری خبرداد.

به گزار ش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی گفت: سه پروژه ایمن سازی مسیر تردد خیابان های آیت الله تهرانی به طول ۵۰۰ متر، بلوار اردستانی به طول دو هزار متر و خیابان زحمت کش ۵۰۰ متر، در مجموع سه هزار متر طول ایمن سازی پیاده رو از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: در حال حاضر این ایمن سازی ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و طبق اعلام کارشناسان این معاونت نیمه مهر ماه سال جاری این سه طرح ایمن سازی مورد بهره برداری کامل قرار خواهد گرفت.

نصرتی ادامه داد: ایمن سازی و مناسب سازی مسیر های منتهی به بلوار گلبانگ و چشمه نیز در دستور کار مدیریت شهر این منطقه قرار دارد و به شکل ویژه بر اجرا و سرعت اتمام پروژه ها نظارت داریم تا خدمات رسانی مطلوب تری به شهروندان ارائه شود.

🔹سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ نیز در این باره گفت: قبل از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ویژه برنامه ای در قالب استقبال از مهر در اطراف مدارس به اجرا در می آید.

وی افزود: رنگ آمیزی و آشکار سازی مسیر تردد عابران پیاده در اطراف مدارس در دستور کار این معاونت قرار دار

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.