×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 59 خبر

اقتصادزمانه : مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: چابهار با معرفی ۱۲ بسته سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، به ارزش بیش از ۱۶۴۰ میلیارد تومان در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، محمد سعید موسایی باغستانی با اعلام این خبر گفت: هدف از حضور در این نمایشگاه، معرفی ظرفیت های گردشگری چابهار، سابقه تاریخی و پتانسل های ارزنده این منطقه در بخش صنایع دستی به مردم جهان بوده است.

وی ادامه داد: در طی مدت حضور در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق، اطلاعات زیادی از توانمندی های موجود در منطقه آزاد چابهار به بازدیدکنندگان و فعالان صنعت گردشگری کشورهای خاورمیانه ارائه شد که می تواند زمینه ای برای حضور سرمایه گذاران خارجی باشد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به بسته های سرمایه گذاری ارائه شده از سوی این منطقه آزاد گفت: این بسته ها با هدف کمک به توسعه بستر صنعت گردشگری چابهار، طراحی شده و در اختیار سرمایه گذاران علاقمند قرار گرفت.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی سلیمانیه کشور عراق، یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویدادهای گردشگری و صنایع دستی در خاورمیانه است که از ۲۶ تا ۲۹ مردادماه ۱۴۰۲، برگزار می‌شود و مناطق آزاد ایران نیز در آن حضور فعال دارند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.