×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 12 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 24 خبر
معاون اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور از بیمه آسیا بازدید کرد

به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و دکتر ستار شیرعالی معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور و هیات همراه دیدار کردند.

در این دیدار مدیرعامل بیمه آسیا گزارشی از فعالیت‌های بیمه‌ای و مالی شرکت ارائه داد و اظهار داشت شفافیت مالی و عملکردی، ارائه خدمات با کیفیت و سریع به مردم و بیمه‌گذاران و رضایتمندی بالای مشتریان از ویژگی‌های ممتاز بیمه آسیاست.

وی افزود: نظارت یکی از ارکان مهم و پیشگیری و مبارزه با فساد است و در بیمه آسیا تلاش شده است بعد نظارتی به ویژه در بخش ارائه خدمات، پرداخت خسارت‌ها و امور مالی با دقت و شفافیت بالا اعمال گردد و خوشبختانه در نتیجه این راهبرد، عملکرد این شرکت بزرگ بیمه‌ای در چند سال اخیر بدون بند حسابرسی مهم مورد تایید و تصویب قرار گرفته است.

مسعود بادین افزود: بیمه آسیا با اعمال چهارچوب‌های نظارتی کارآمد توانسته است ضمن حفظ توانمندی مالی و فنی خود در سطح بالا، نسبت‌های خسارت را در عملیات بیمه‌گری به خوبی مدیریت کند و رضایت ذینفعان خود را جلب نماید.

در ادامه این دیدار دکتر ستار شیرعالی، معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور ضمن قدردانی از مدیرعامل و مجموعه بزرگ شرکت بیمه آسیا به واسطه ارائه خدمات به مردم و همراهی با نهادهای نظارتی، اظهار داشت: هدف و فلسفه وجودی نظارت و کنترل، اصلاح و ارتقا کیفیت فعالیت سازمان هاست.

دکتر شیرعالی وظایف شرکت های بیمه را گره گشایی از مشکلات مردم و زیاندیدگان توصیف نمود و بر بر ارائه خدمات مطلوب و در شأن ارباب رجوع، تاکید کرد.

گفتنی است، معاون اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور و هیات همراه از واحد پرداخت خسارت بیمه آسیا در ساختمان مرکزی بیمه آسیا بازدید کردند و از نزدیک در جریان فرایند پرداخت خسارت و رسیدگی به پرونده ها قرار گرفتند.

وی در این بازدید با چند تن از مراجعه کنندگان در ارتباط با مسائل و نقطه نظرات آنها گفت و گو کرد و بر جلب رضایت مشتریان تاکید نمود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.