×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۲۰ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 11 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 52 خبر
مساعدت بیشتر ستاد و منطقه آبادانی بیشتر شهر را در پی خواهد داشت

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده در این باره گفت: طرح ۳۶۰ درجه به عنوان طرحی نقطه ای که می بایست در کل منطقه تامین داده شود، بسیار کارساز خواهد بود.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز این طرح شهرداران نواحی گانه منطقه ۴ با تمام همت و قوای خود با رصد و شناسایی معضلات در ۹۰ تقاطع مشکلات را مشخص و به حل تک تک آنها مشغول هستند.

کمالی زاده گفت: برنامه ریزی کارشناسانه و و دقیق منطقه در کنار حمایت بیشتر ستاد از مناطق خدمتگزاری بیشتر و آبادانی افزون شهر را سبب می شود.

شهردار منطقه ۴ گفت: برای داشتن صفی قوی ستادی قوی نیاز است که مناطق را همچون گذشته حمایت کرده و در صورت نیاز کسری ها و کمبودها را به آنها گوشزد کند.

در ادامه این جلسه فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ضمن تشکر از تلاش های تیم مدیریت منطقه ۴ گفت: ما همگی به عنوان یک گروه در کشتی شهرداری تهران سوار بوده و مشغول به خدمتگزاری هستیم و بهبود کیفیت این خدمت رسانی ها موفقیت بیشتر را در پی خواهد داشت.

وی افزود: در این راستا نواحی به عنوان یکی از بخش های اساسی هر منطقه ای می بایست به بهترین وجه برای خدمت رسانی آمادگی و اقدامات مناسب داشته باشد.

فیاض گفت: در طرح ارزشمند ۳۶۰ درجه با شناسایی معضلات نواحی و با توجه به دستورات ابلاغی مبنی بر غیرقابل پذیرش بودن این معضلات، مشکلات ساده و روزانه شهر شناسایی و برطرف می شود و اندک اندک شهری مطلوب و به دور از مشکلات را شاهد خواهیم بود و این تلاش مستمر و بیشتر تیم مدیریت شهری را می طلبد.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه درخصوص گزارش مربوط به طرح ۳۶۰ درجه در نواحی ۹گانه شهرداری منطقه ۴ بحث و تبادل نظر و دستورات لازم صادر شد.

گفتنی است پیش از آغاز جلسه تیم مذکور با بازدید از برخی معابر و نواحی این منطقه وضعیت طرح ۳۶۰ درجه در منطقه ۴ را از نزدیک بررسی کردند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.