×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدل کسب‌وکار موتورهای جستجوی خرید؛ بستری برای مقایسه کالاها و شفافیت قیمت‌ها

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، امین کلاهدوزان، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در بازدید از شرکت فن‌گستران پیشرو بازار و کسب و کار تُرب گفت: بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی کسب‌وکارها در این جلسات بازدید و گفتگو مطرح شده و این موضوع می‌تواند بابی مهم برای توسعه تجارت الکترونیکی کشور باشد.

انتشار آمارهای منظم تجارت الکترونیکی

وی با اشاره به انتشار منظم آمارهای تجارت الکترونیکی کشور افزود: ارائه گزارش‌های سالانه، ۶ ماهه و ۳ ماهه تجارت الکترونیکی به‌منظور بهبود فضای کسب‌وکار و بهره‌مندی فعالین زیست‌بوم تجارت الکترونیکی از این اطلاعات، گامی مهم است که به‌صورت منظم انجام می‌گیرد.

هدف برنامه ۵ ساله

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با تأکید بر برنامه ۵ ساله، تصریح کرد که برنامه ۵ ساله مرکز برای تحقق حجم معاملات تجارت الکترونیکی با هدف ۹ هزار همتی تنظیم شده است. برای رسیدن به این هدف، باید به یک گفتمان مشترک میان حاکمیت و بخش خصوصی فعال در این حوزه رسید.

مدل کسب‌وکار موتورهای جستجوی خرید

وی در این بازدید اظهار داشت: مدل کسب‌وکار موتورهای جستجوی خرید، بستری برای بهبود فضای کسب‌وکار و توسعه تجارت الکترونیکی در کشور است و در راستای مقایسه کالاها و شفافیت قیمت‌ها خدمتی مطلوب به مردم ارائه می‌دهد.

توسعه فضای رقابتی

کلاهدوزان با اشاره به توسعه فضای رقابتی گفت: حمایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از روش‌هایی مثل خرید اعتباری و اقساطی، ضمن افزایش قدرت خرید مردم، تاثیر قابل توجهی در رشد تجارت الکترونیکی نیز خواهد داشت.

حکمرانی مشارکتی

وی در پایان با اشاره به تحقق حکمرانی مشارکتی تاکید کرد: تنظیم‌گری مشارکتی با کمک کسب‌وکارها، تحقق یک حکمرانی مشارکتی در راستای تحقق شعار سال بوده و سیاست مرکز توسعه، تحقق این مهم و ارتباط مطلوب با فعالین زیست‌بوم تجارت الکترونیکی کشور است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.