×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۲ از طرح گنجینه های شهر به عنوان «عصرجدید» سالمندی با هدف شناسایی استعدادهای فرهنگی، هنری و اجتماعی سالمندان منطقه۲۲ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حامد خداوردی با اشاره به طرح گنجینه های شهر گفت: تندرستی از نگاه شهرداری منطقه۲۲صرفا مبتنی بر سلامت جسم نیست بلکه سلامتی روح و روان دارای اهمیت زیادی است. سالمندان در این حوزه بیش از دیگر گروه‌ها نیازمند مراقبت هستند و در این راستا در قالب رویداد گنیجنه‌های شهر تلاش می‌کنیم استعدادهای سالمندان را در قالب رقابتی جذاب شناسایی و با معرفی برگزیدگان از توانایی سالمندان برای ایجاد حال خوب زندگی استفاده کنیم.

به گفته مدیر اداره سلامت منطقه۲۲، طرح گنجینه‌های شهر با محورهای حفظ و قرائت قرآن، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، فعالیت‌های ورزشی، بخش ادبی و صنایع‌دستی ویژه سالمندان ۶۰ سال به بالا در سطح محلات منطقه۲۲ برگزار شد.

🔷بر اساس اعلام اداره کل سلامت منطقه۲۲، سالمندان منطقه ۲۲ با ارسال بیش از ۵۰۰ اثر در رشته های صنایع دستی ۱۱ اثر، ادبی۶ اثر، قرآنی ۱ اثر، موسیقی ۲ اثر، هنرهای تجسمی ۲ اثر و ورزشی ۲ اثر در رویداد ” گنجینه های شهر تهران انتخاب شدند.

🔷مدیر اداره سلامت منطقه۲۲ در ادامه گفت: با مشارکت سرای محلات و اعضای کانون سالمندان در سطح منطقه۲۲؛ ۵۶۲ اثر به مرحله داوری راه یافت که در پروسه بررسی و ارزیابی آثار توسط داوران؛ ۲۴ اثر از منطقه۲۲ به‌ عنوان آثار شاخص و برگزیده جهت شرکت در رقابت‌های فرامنطقه ای انتخاب شد.

🔷گفتنی است؛ همزمان با گرامیداشت هفته ی ملی سالمندان، از نفرات برتر در طرح گنجینه های شهر با اهدای لوح و هدیه تقدیر خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.