×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تراش و روکش آسفالت معابر و خیابان‌های منطقه ۳ به صورت گسترده در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، فرزاد فرهادیان معاون فنی و عمرانی اظهار داشت: ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت بصورت مکانیزه، دستی و لکه گیری در معابر آرارات، امداد، محسن نیا، عین آبادی، تابان، ستاری، هدایت، یزدانیان، بهمن، صادقی و ….. انجام شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ با بیان اینکه در این طرح، عملیات روکش آسفالت با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم و با کیفیت مطلوب انجام شد ابراز داشت: روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهری از اهداف این طرح می باشدفرهادیان رفع نیاز شهروندان را از اولویت مدیریت شهری برشمرد و افزود: در طرح نهضت آسفالت، بسیاری از معابر اصلی و فرعی بهسازی می شوند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ یکی از عوامل بهبود زیرساخت های معابر شهری را ارتقای کیفیت آسفالت دانست و افزود: اجرای برنامه های عمرانی و فنی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، مرمت پلهای فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و… از اولویت های اجرایی این منطقه می باشد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.