×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از آغاز عملیات اجرایی ۱۰۵۶۹ واحد مسکونی در ایام مبارک دهه فجر در مناطق ۱۸، ۱۹،۲۰ و ۲۲ خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، مهدی هدایت از نیاز سالانه ۱۵۰ هزار واحد مسکونی و متوسط تولید سالانه ۶۵ هزار واحد در تهران خبر داد و متذکر شد: این امر حاکی از شکاف ۱۴۰ درصدی میان عرضه و تقاضای مسکن در پایتخت است.
🔹مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این که ۶۶ سال زمان انتظار برای خانه دار شدن موجب شده نیمی از خانواده های تهرانی اجاره نشین باشند، عنوان کرد: احداث مسکن استطاعت‌پذیر از اهداف شهرداری تهران است تا بتواند سهم ۶۵ درصدی مسکن از هزینه خانوار را به حداقل برساند.
🔹مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: در این شرایط، تأمین مسکن در داخل شهر تهران برای اغلب شهروندان دشوار شده و مهاجرت دهک های متوسط و پایین جامعه به مناطق جنوبی تهران و در نهایت خارج از شهر و استقرار ناگزیر در حاشیه و سکونتگاه‌های غیررسمی روز به روز در حال افزایش است.
🔹هدایت تصریح کرد: از همین رو و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تأمین مسکن با استفاده از همه ظرفیت‌های دستگاه ها و نهادهای مختلف، تشکیل قرارگاه جهادی تأمین مسکن در شهرداری تهران، برای رونق‌بخشی به تولید مسکن در دستور کار قرار گرفت تا با رفع موانع و تسهیل امور، امکان خانه دار شدن شهروندان را فراهم سازد.
🔹گفتنی است عملیات اجرایی ۱۰۵۶۹ واحد مسکونی فردا سه شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور شهردار تهران به شرح زیر آغاز خواهد شد:
منطقه ۱۸: شمس آباد به ظرفیت ۵۴۰ واحد منطقه ۱۹: نعمت آباد- موقوفه مروی(مسکن پرسنل آتشنشانی) به ظرفیت ۱۱۴۰ واحد منطقه ۲۰: دولت آباد- شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر به ظرفیت ۴۵۶ واحد منطقه ۲۲: هوانیروز به ظرفیت ۲۴۰ واحد و پروژه‌های مردمی در سطح مناطق به ظرفیت ۸۱۹۳ واحد.
🔹مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه تامین مسکن آتش نشانان از دغدغه های این دوره مدیریت شهری است، تاکید کرد: هزار و ۱۴۰ واحد مسکونی در این پروژه برای کارکنان سازمان آتش نشانی در نظر گرفته شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.