×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح الگوی خدمت فرصتی ویژه برای خدمتگزاری

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده در این باره گفت: در خصوص طرح الگوي خدمت و تكليف انجام عمليات بازسازي و اقدامات اصلاحي در تمامی اجزاي موجود در محورهاي برگزيده ائم از سواره رو، پياده رو، انهار، مبلمان شهری و … به نحوي كه نمونه هاي متعددي از معابر الگو و ايده آل از حيث عملكرد، ايمني و زيبايي در منطقه در معرض ديد و استفاده شهروندان قرار گيرد، طرح الگوی خدمت در پنج محور منتخب در منطقه ۴ در حال اجراست.

او گفت: محورهای تعیین شده در این منطقه خیابان های فرجام، شهید ناهیدی، استاد حسن بنا، شهید مظفری نیا و آیت الله خوشوقت است که با رسیدگی ویژه مطالبات و خواسته های مردمی پاسخگویی می شود.

کمالی زاده گفت: شهروندان مطالبات و خواسته های به حقی دارند که مدیران شهری موظفند به آن رسیدگی کنند. داشتن شهری سلامت، آراسته، با امنیت بالا و امکانات مناسب از حقوق مسلم هر شهروندی است که مدیریت شهری موظف به رسیدگی به این خواسته هاست.

شهردار منطقه ۴ درخصوص اقداماتی که در یکی از محورهای منتخب این طرح تا به امروز انجام شده است, گفت: یکی از محورهای منتخب این منطقه خیابان فرجام است که تا به امروز اقدامات مختلفی در آن انجام گرفته است.

کمالی زاده با اشاره با اقدامات حوزه فنی و عمرانی گفت: ما در طرح الگوی خدمت در خیابان فرجام در حوزه فنی و عمرانی ۲۷۵ مترمربع آسفالت معابر، ۱۲۴۵ مترمربع پیاده رو سازی و ۶۸۴ مترطول نهر و جدول را تا پایان شهریور به اتمام می رسانیم که تا به امروز مقدار قابل توجهی از آن انجام شده است.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: در این خیابان در حوزه ترافیکی منطقه ۴ موفق شده است ۱۸ تابلوي ترافيكي، ۳۳ استوانه و ۱۰۰۰مترطول خط کشی را سروسامان بخشد.

وی افزود: خیابان فرجام با جداره سازی و نقاشی دیواری مدارس، رنگ آمیزی المان ها، پایه های تابلو و کافوهای سرتاسر محور، رنگ آمیزی جداول کناره ها و رفیوژ وسط سرتاسر محور فوق، رنگ آمیزی تمامی ایستگاه های اتوبوس و انجام عملیات پوشاننده و امحا نوشتار غیرمجاز رنگ و بوی بهتری به خود گرفته است.

کمالی زاده با اشاره به جزییات این عملیات گفت: در این راستا نقاشی دیواری مدارس چمران، رودباری و رضوان در کنار جداره سازی و‌ زیر سازی (۱۷ مدرسه) مدارس ۱۴ معصوم، برادران مظفری، جاجرودی، گوهرشاد، هشتم شهریور، پویا، علیپور، پوسس، رجایی، عماد، موسی کاظم ، سمیه، فطرت ، شرافت، خالق، ابوالمعالی و شهریار انجام شد.

وی ادامه داد: رنگ آمیزی ۱۰۳۰۰ مترمربع مبلمان شهری، پایه چراغ و علائم ترافیکی ، رنگ آمیزی ۷۶۳ پایه تابلو و کافو ، رنگ آمیزی ۴۳۵۹ متر مربع از جداول ، توزیع ۹۰مخزن ، کاشت ۱۳۰ اصله درخت و درختچه ، ۱۶۳ مترمربع گلکاری و ۱۰۰ مترمربع بازپیرایی فضای سبز در خیابان فرجام از دیگر اقدامات طرح الگوی خدمت در این محور شاخص است.

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: مدیریت شهری این منطقه با تمام قوا و همت با برنامه ریزی دقیق، کارشناسانه و علمی طبق زمان بندی مشخص در خدمت گزاری به شهروندان گرامی این منطقه تلاش می کند و امیدوارست رضایت خداوند و خلق او را شامل شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.