×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رویداد آنلاین : شهردار منطقه۴ در ضیافت شام با پرسنل آموزش و پرورش منطقه ۴ برگسترش همکاری‌های طرفین تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، ” علی اصغر کمالی زاده” در این نشست با اشاره به وسعت بالا و تعداد زیاد مدرسه و دانش آموز در این منطقه گفت: شهرداری منطقه ۴ از تمامی ظرفیت خود برای بهبود کیفیت آموزش و سلامت دانش آموزان استفاده کرده و در این زمینه با آموزش و پرورش در تعامل است.

️ او با اشاره به استمرار این همکاری به منظور پیشبرد اهداف و رسالت اجتماعی این نهاد گفت: به منظور توسعه آموزش های شهروندی به دانش آموزان ،مطالب آموزشی نظیر حقوق و تکالیف شهروندی، ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی، فعالیت های ترویجی و آموزشی در حوزه های ترافیک، پسماند و… در مدارس این منطقه آموزش داده می شود.

️در این نشست زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ ضمن تقدیر از حمایت و تعامل خوب مدیریت شهری منطقه با آموزش و پرورش، خواستار تداوم این همکاری در سال تحصیلی جدید شد.

️ گفتنی است در این ضیافت،” امیری” مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، “زمانی نژاد” مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، “سمایی” معاون مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، “میرابوطالبی” مدیر آموزش های شهروندی منطقه ۴ و ۱۴۰ نفر از پرسنل آموزش و پرورش منطقه ۴ ، مهمان شهرداری منطقه ۴ در باغ پرندگان بودند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.