×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران بار بر زمین مانده سایر نهادها و دستگاه های مسئول در قبال آسیب های اجتماعی را با پذیرش معتادین متجاهر منع پذیرشی همچون زخم باز، دارای بیماری های واگیر دار و… بر دوش گرفته و عملا گام بلندی در مسیر ساماندهی معضلات اجتماعی برداشته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران،دکتر علیرضا نادعلی در خصوص افزایش ظرفیت مراکز یاورشهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی برای پذیرش معتادین متجاهر گفت: از یک سال و نیم پیش مقدمات این اتفاق فراهم شد. در راه حل ها، طرح ها و نظام های تدوین شده خلاقیت ها وجود داشته و تمرکز سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی بر برداشتن باری بوده که در نگاه اول وظیفه شهرداری نیست، اما این سازمان به خوبی محوریت این حوزه را بر عهده گرفته و بقیه دستگاه ها نیز ذیل قرارگاه اجتماعی شهر تهران قرار گرفته اند تا اتفاق خوبی در این زمینه رخ دهد.

🔻وی افزود: تمرکز سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی بر ساماندهی معتادان متجاهر به خوبی اتفاق افتاده به نحوی که در روزهای اخیر، کم شدن حضور معتادان در سطح شهر را مشاهده می کنیم. بی شک دیدن این صحنه یک پشت صحنه زیباتری دارد که عملا سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی یک سیکل و چرخه علمی و دقیق را در این زمینه طراحی، تدوین و اجرا می کند.

🔻نادعلی در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر منع پذیریشی در مراکز یاورشهر نیز تاکید کرد: شهرداری بار مسئولیت بر زمین مانده سایر دستگاه ها را برداشته و با پذیرش معتادین متجاهر منع پذیرشی مثل زخم باز، دارای بیماری های واگیر دار و… عملا گام بلندی در زمینه ساماندهی برداشته است.

🔻عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: امیدوارم نماینده ویژه رئیس جمهور شدن دکتر زاکانی در بحث آسیب های اجتماعی، منجر به یکسان سازی و هم افزایی دستگاه ها در ادامه مسیری شود که سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی نقش ویژه ای در این خصوص ایفا می کند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.