×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شرکت مخابرات‌ ایران، تندیس برگزیده برند ملی، اقتدار ملی را دریافت کرد

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی (مجمع ملی دیپلماسی برند) در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد و نهادها و سازمان‌‌هایی که در برندسازی، حرکت متناسب با اقتضائات زمانه داشته و از اقتصاد تک‌محصولی عبور کرده‌اند، به نحو مقتضی مورد تقدیر قرار گرفتند.

دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی (مجمع ملی دیپلماسی برند) با هدف تبیین نقش سازمان‌های پیشران و سرآمد کشور به‌عنوان سفرای اقتصاد ملی در تقویت ویژند و تصویر جمهوری اسلامی ایران، فرصتی فراهم آورد تا تبادل تجارب کشورهای موفق در برندسازی ملی و شناسایی ظرفیت‌های مشترک صنعتی، صادراتی، فناوری و نوآوری ایران و سایر دولت‌ها و ملت‌ها اتفاق بیفتد.

در این کنگره، با دعوت هدفمند از دیپلمات‌ها، سفرا و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ایران و همچنین، نهادهای حکمرانی متولی تولید، صنعت، تجارت، اقتصاد، دیپلماسی، کشاورزی، سلامت، فناوری، اطلاعات و ارتباطات، مسیر هم‌افزایی سازنده با مدیران سازمان‌های برتر صنعت و اقتصادی ایران تسهیل شد.

هدف این کنگره، حرکت متوازن در مسیر تدوین سند “راهبرد ملّی پیشرفت صنعتی و ارتقای زنجیره‌های ارزش راهبردی” با رویکرد توصیف جایگاه برندسازی ملّی در صنایع منتخب و پیشران اعلام شد.

این کنگره در نگاه آینده‌پژوهانه خود، در تلاش است تا در حوزه بررسی فرصت‌های ایجاد نظام حکمرانی مشوق برندسازی ملی و ایجاد نام های تجاری تجمعی در بازارهای هدف صادراتی، امکان سنجی ایجاد “کمیته ترویج و توسعه برند ملی ایران” و تبیین فرصت های توانمندسازی صنعتی ایران گام‌های مهمی را که منجر به ارتقای ارزش زنجیره برند شود، از طریق صنعت پیشران ارتباطات و فناوری اطلاعات، به اوج تعالی و گسترش در مفهوم برساند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.