×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۱۵ آذر , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Saturday, 6 December , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 74 خبر
سامسونگ با هواپیمایی ترکیش برای ارتقای تجربه سفر همکاری می‌کند


از ابتدای ماه جاری میلادی، این دو شرکت، سرویس «ردیابی هوشمند چمدان» را راه‌اندازی کرده‌اند که به مسافران شرکت هواپیمایی ترکیش این امکان را می‌دهد تا چمدان‌های گمشده یا چمدان‌هایی که در تحویل آن‌ها تاخیر افتاده را خیلی سریع و با استفاده از سرویس ردیابی موقعیت سامسونگ، یعنی SmartThings Find، پیدا کنند.





SmartThings Find با استفاده از فناوری‌های بلوتوث کم‌مصرف (BLE) و باند فوق‌عریض (UWB)، دستگاه‌های ثبت‌شده در سامسونگ Galaxy را پیدا می‌کند. این سرویس که توسط شبکه‌ای جهانی، شامل بیش از ۷۰۰ میلیون دستگاه Galaxy پشتیبانی می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌ طور امن گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند، هدفون‌های بی‌سیم و وسایلی که دارای Galaxy SmartTag هستند را در هر زمان و هر مکان پیدا کنند. 





از طریق این همکاری، هنگامی که مسافران در گزارش چمدان گمشده خود لینک موقعیت چمدان را می‌فرستند، هواپیمایی ترکیش می‌تواند چمدان‌هایی که دارای Galaxy SmartTag هستند را راحت‌تر پیدا کند. همچنین، مسافران می‌توانند با استفاده از قابلیت «تغییر تصویر دستگاه» در برنامه SmartThings Find، عکس واقعی چمدان خود را ثبت کنند تا در صورت جا ماندن، شناسایی آن راحت‌تر شود.





سامسونگ قصد دارد جدای از شرکت هواپیمایی ترکیش به عنوان اولین شریک خود، همکاری‌های خود را با خطوط هوایی بیشتری گسترش دهد. همچنین ترکیش ایرلاینز در نظر دارد استفاده از SmartThings Find را از مدیریت چمدان فراتر برده و آن را در سایر بخش‌های خدمات مشتری که به موقعیت‌یابی وابسته هستند، توسعه دهد. ترکیش ایرلاینز به‌ عنوان شرکت هواپیمایی حامل پرچم ترکیه، به‌دنبال ایجاد همکاری بلندمدت با سامسونگ است تا از طریق دستگاه‌ها و راهکارهای نرم‌افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی، نوآوری‌های تازه‌ای را در تجربه سفر رقم بزند.





جائه‌یون جونگ، معاون اجرایی و مدیر بخش SmartThings سامسونگ گفت: «سامسونگ با همکاری در صنایع مختلف، تجربه SmartThings Find را گسترش می‌دهد تا به مشتریان کمک کند هر کجا که هستند، ارتباط خود را حفظ کرده و آرامش داشته باشند. خوشحالیم که با همکاری شرکت هواپیمایی ترکیش می‌توانیم تجربه سفر را راحت‌تر و ساده‌تر کنیم.»





کرم قیزیلتونچ، مدیر ارشد فناوری اطلاعات شرکت هواپیمایی ترکیش گفت: « ترکیش ایرلاینز در مسیر دیجیتالی‌سازی، پیشتاز صنعت هواپیمایی است. از همکاری با سامسونگ و استفاده از فناوری‌های پیشرفته آن‌ها برای رفاه مسافران خود بسیار خوشحال هستیم. ما با همکاری‌های فناوری‌محور که رضایت مهمانان را در مرکز توجه قرار می‌دهد و استانداردهای تازه‌ای برای صنعت هوانوردی تعریف می‌کند، جایگاه برتر خود را حفظ و تقویت می‌کنیم.»





درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس





سامسونگ الكترونيكس الهام‌بخش دنیا است و آينده را با ايده‌های نو و فناوري‌هاي خلاقانه خود شكل مي‌دهد. این شرکت در حال ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت‌ها، لوازم خانگی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. سامسونگ، از طریق اکوسیستم SmartThings خود و همکاری باز با شرکا، تجربه اتصال یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به اتاق خبر سامسونگ به نشانی http://news.samsung.com  مراجعه کنید.


Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.