×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زبان از بیان عظمت ایثار و فداکاری شهدا و خانواده های آنها قاصر است

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، سردار فیض اللهی ضمن تشکر از مدیریت شهری منطقه در گرامیداشت این ایام بیان کرد: رشادت و حماسه های مدافعین حرم در مقابله با داعش و دفاع از حرم اهل بیت در محور مقاومت، عراق و سوریه در تیپ فاطمیون که در مقابل دشمن صف آرایی کردند مایه مباهات است.

وی بیان کرد: جایگاه شهید در نزد خداوند متعال والا است ما هرچه داریم از عزت و کرامت خانواده های شهداست که سند افتخار در مملکت ما و در نزد مردم عزیز هستند.

در ادامه حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه با قدردانی از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا اظهار کرد: زبان از بیان عظمت ایثار شهدا و خانواده‌هایشان قاصر است و خداوند بالاترین مقام و منزلت را نصیب این عزیزان می کند.

این مسئول افزود: برمبنای اعتقادات دینی ما باید از مظلوم در برابر ظالم دفاع کنیم که شهدای عزیز به این یقین رسیدند و در این راه در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

سرپرست شهرداری منطقه تصریح کرد: پدران و مادران شهدا عزیزترین سرمایه‌های خود را در راه اسلام و اهل بیت (س) نثار کرده‌اند و بدون تردید مردم شهید پرور قدردان این ایثار و ازخودگذشتگی خانواده‌های شهدا هستند.

براساس این گزارش سردار مهدی فیض اللهی فرمانده قرارگاه مدافعان حرم از حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ و مدیر اداره امور ایثارگران منطقه به پاس زحمات آنها در رسیدگی به امور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران معزز تجلیل کرد.

شایان ذکر است در این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خانواده معزز شهدای تیپ فاطمیون مدافع حرم تقدیر شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.