سامانه جدید بانکداری اینترنتی شرکتها (شعب مجازی) بانک ملت از تاریخ ۸ آذر ۱۴۰۴ با تغییرات گسترده و بهبود چشمگیر تجربه کاربری عملیاتی شد. در این بهروزرسانی جامع، رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX) سامانه به طور کامل بازطراحی و مدرنسازی شد البته زیرساخت فنی این سامانه نیز ارتقا و بهبود یافت. مهمترین تغییرات نسخه جدید سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی بانک ملت عبارتند از:
بهروزرسانی و بهبود جامع در رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX) سامانه
ارتقا، نوسازی و بهینهسازی زیرساخت سامانه
اعمال تغییرات در بخش کاربر ارشد (ادمین) و تسهیل فرآیند تعریف کاربر جدید
مدیریت حساب
مدیریت کاربران
مدیریت نقش
گزارش مدیریت کاربران اعمال تغییرات در بخش کاربر عملیاتی
مدیریت حساب
انتقال وجه به همراه دریافت گزارشهای مرتبط
کارتابل جامع با قابلیت اخذ گزارش
تمدید خدمات و گزارش اختصاصی آن
بازگذاری امضای الکترونیک
این تغییرات با هدف افزایش سرعت، امنیت و سهولت استفاده مشتریان حقوقی بانک ملت اعمال شده و از امروز در دسترس تمام شرکتها و سازمانهای دارای حساب حقوقی در بانک ملت قرار گرفته است.
شرکت بهسازان ملت به عنوان بازوی تخصصی فناوری اطلاعات بانک ملت، توسعه، پیادهسازی و ارتقای زیرساختهای فنی سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی را عهدهدار است و همواره نقشی محوری در نوسازی تجربه کاربری و بهبود قابلیتهای آن در بانک ملت ایفا میکند.
https://roydaadonline.ir/?p=145581

















