×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رصد شفاف تعیین تکلیف کالاها با سامانه “سیات”

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، حسین اصغری سرپرست اداره کل ویژه جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به رونمایی از سامانه سیات و ساماندهی انبارها، اظهار کرد: یکی از مطالبات بحق رئیس جمهور شهید که مهرماه سال ۱۴۰۰ مطرح شد،موضوع ساماندهی تجهیزات انبارها و ارتقای شفافیت در فرایند کشف کالا تا تعیین تکلیف بود که با حمایت های همه جانبه وزیر امور اقتصاد و دارایی و به همت مسئولان سازمان طی ۳ سال دولت سیزدهم به ثمر نشست.

وی افزود: این موضوع یکی از تکالیف قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که سال ۹۵ باید انجام می شد اما روی زمین مانده بود.

سرپرست اداره کل ویژه جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران بیان کرد: سامانه یکپارچه اموال تملیکی موسوم به سیات در استان تهران که پیش تر به صورت آزمایشی اجرای موفقی داشت با تلاش کارکنان این مجموعه با موفقیت تست شد و اکنون به طور رسمی در حال اجرا است.

اصغری خاطرنشان کرد: بر این اساس از مرحله کشف کالا توسط کاشفین تا صدور احکام قضایی و رسیدگی و در نهایت تعیین تکلیف آن توسط سازمان اموال تملیکی به صورت شفاف قابلیت رصد و رهگیری دارد.

وی اظهار کرد: همچنین در حوزه ساماندهی و تجهیز انبارها اقدامات خوبی انجام شد که با تقدیر و تحسین وزیر امور اقتصاد و دارایی روبه رو شد.

سرپرست اداره کل ویژه اموال تملیکی استان تهران همچنین از راه اندازی سردخانه کالاهای سریع الفساد خبر داد و گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه بازدید از انبارهای این اداره کل از این مکان نیز بازدید کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.