×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 25 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 28 خبر
رشد فروش داخلی و صادراتی نفت سپاهان در آمار پنج‌ماهه

شرکت نفت سپاهان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روغن پایه و فرآورده های حوزه روانکار در ایران و خاورمیانه است که نقش مهمی در تأمین نیاز داخلی روغن‌موتور و دیگر محصولات صنعت روانکار دارد.

بررسی آمار کدال نشان می‌دهد که مجموع فروش داخلی و فروش صادراتی شرکت نفت سپاهان در پنج‌ماهه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد همراه بوده است.

از ابتدای سال جاری تا پایان مرداماه ۴ هزار و ۲۸۳ میلیارد تومان انواع محصولات تولیدی شرکت نفت سپاهان در بازار داخلی به فروش رسیده که این رقم نسبت به فروش ۳ هزار و ۵۷۲ میلیارد تومانی پنج‌ماهه نخست سال گذشته، رشدی ۲۰درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین در این مدت، فروش صادراتی محصولات تولیدی نفت سپاهان بیش از ۵ هزار و ۵۰۷ میلیارد تومان بوده که نسبت به فروش ۴ هزار و ۶۵۲ هزار تومانی محصولات این شرکت در پنج‌ماهه نخست سال گذشته، رشدی ۱۸ درصدی داشته است.

در بین تمامی محصولات تولیدی شرکت نفت سپاهان، بیشترین میزان رشد تولید را در روغن موتور دیزلی، روغن پایه، روغن‌های فرآیندی و پارافین شاهد هستیم.

همچنین در بین محصولات صادراتی این شرکت، صادرات روغن‌های صنعتی رشد چشم‌گیری داشته و با رشد ۵۴درصدی در تناژ فروش و رشد ۱۱۸درصدی در درآمد حاصل از صادرات این محصول مواجه بوده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.