×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه اندازی سامانه “سیات” گامی در مسیر افزایش شفافیت

“به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی جمشیدی در حاشیه بهره برداری از فاز نخست سامانه یکپارچه اموال تملیکی (سیات) اظهار کرد: راه اندازی سامانه “سیات” تکلیف قانونی بود که سال ها بر زمین مانده بود که در دولت سیزدهم در راستای افزایش شفافیت به سرانجام رسید.

عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: جلسات مختلفی برای تسریع در روند پروژه با پیمانکار برگزار شد تا به نتیجه مطلوب رسیدیم.

وی گفت: قبل از رونمایی رسمی از سامانه، بازدیدهای متعددی از برخی استان ها مانند آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و فارس که به این سامانه به عنوان پایلوت متصل شده بودند انجام شد تا اگر ایرادی وجود دارد برطرف شود.

جمشیدی همچنین به ساماندهی و قفسه بندی انبارها نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای تاسیس سازمان تا قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم در مجموع ۲۵۰۰ مترمربع قفسه بندی انبار صورت گرفته بود اما فقط در سه سال دولت سیزدهم بیش از ۵۵ هزار مترمربع قفسه بندی انجام شد.

عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: همچنین در بخش انبار نیز اقدامات خوبی صورت گرفت و خرید انبار با رشد ۱۶۳ درصدی از ۵۵ هزار مترمربع به بیش از ۲۱۳ هزار مترمربع رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر در استان های سیستان و بلوچستان،اصفهان،قم و یزد نیز در حال ساخت انبار هستیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.