×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : مدیر ارشد خط ۶ شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از فعالیت‌ها انجام شده در راستای طرح استقبال از مهر در این خط خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، منوچهر دست پیمان با بیان اینکه خط ۶ مترو دارای ۲۷ ایستگاه است که تا کنون ۱۷ ایستگاه آن به بهره‌برداری رسیده افزود: در حال حاضر خدمات‌رسانی به مسافران محترم حدفاصل ایستگاه شهدای دولت‌آباد تا ایستگاه شهید ستاری انجام می‌شود؛ اما به‌زودی ۵.۵ کیلومتر دیگر از این خط که شامل ایستگاه‌های شهر زیبا، شهران و کوهسار می‌شود نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: آمادگی و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ارائه خدمات به مسافران در این ۳ ایستگاه جدید که توسط همکاران شرکت مترو در حال آماده‌سازی است انجام شده است.

مدیر ارشد خط ۶ شرکت بهره‌برداری مترو در ادامه با اشاره به اقدامات متعددی که در راستای طرح استقبال از مهر انجام شده است گفت: این خط در محدود ایستگاه میدان حضرت ولی‌عصر (عج) تا ایستگاه تربیت‌مدرس با خلأ آنتن‌دهی تلفن همراه مواجه است که پیگیری‌ها برای برقراری این سرویس انجام و مشکل به‌زودی حل خواهد شد.

وی افزود: در راستای طرح استقبال از مهر ایمن‌سازی فضاهای مسافری و رفع نواقص ساختمانی ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری خط شش، رفع نشتی و آب‌ریزش‌های موضعی ایستگاه‌ها نیز توسط واحد ابنیه انجام شده است.

مدیر ارشد خط ۶ شرکت بهره‌برداری مترو با بیان اینکه سیستم پیج اتوماتیک ایستگاه‌های این خط در حال راه‌اندازی است گفت: توسط واحد تأسیسات ارتقا روشنایی و رفع خاموشی‌ها در قالب برنامه‌های شبانه در حال انجام است.

دست پیمان به انجام سرویس‌های دوره‌ای پله‌برقی‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای نظافت تمام تجهیزات ایستگاهی اعم از تابلو ها، آب‌خوری‌ها، دستگاه‌های خودکار فروش بلیت، دستگاه‌های خودپرداز، گیت‌ها و صندلی‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر اقدامات تعمیراتی لازم در خصوص سیستم عملکرد درهای قطار و دستگاه‌های خودکار فروش بلیت انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شستشوی فضای ایستگاه‌ها و حریم ریلی محدوده ایستگاه طبق برنامه‌ریزی و به‌صورت دوره‌ای انجام می‌شود گفت: نظافت و شستشوی ناوگان و رفع نواقص سیستم‌های روشنایی و اطلاع‌رسانی قطارها نیز در حال انجام است.

مدیر ارشد خط ۶ شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: شست‌وشوی فرش نمازخانه ایستگاه‌ها و تنظیم ساعت‌های عقربه‌ای و دیجیتالی و رفع خرابی احتمالی سیستم پیج رادیویی ایستگاه‌ها جهت بهبود کیفیت اطلاع‌رسانی به مسافران از دیگر اقدامات طرح استقبال از مهر در خط شش مترو تهران است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.