×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رویداد آنلاین : مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در راستای قانون جوانی جمعیت ارائه خدمات بیمه سلامت به ۵۰ هزار زوج نابارور در کشور صورت گرفته است.

به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی در بازدید از مرکز ناباروری بیمارستان آیت‌الله طالقانی شهر ایلام گفت: در راستای قانون جمعیت و خانواده بیمه سلامت خدمات خوبی را برای زوج‌های نابارور در نظر گرفته که در این راستا ۵۰ هزار زوج نابارور در کشور تحت پوشش قرار گرفته و این آمار روزبه‌روز در حال افزایش است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: طبق قانون بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه درمان ناباروری در بخش دولتی با تعرفه دولتی و در بخش غیر دولتی با تعرفه عمومی غیر دولتی تحت پوشش قرار دارد.

وی گفت: مراکز دانشگاهی می‌توانند پرداخت از جیب مردم را کاهش دهند که مراکز علمی محققین و دانشمندان خوبی دارد و در این زمینه تجربه بالایی در مراکز دانشگاهی وجود دارد و میانگین موفقیت آنها بین ۳۰ تا ۳۵ در کشور است.

گفتنی است؛ در این بازدید دکتر ناصحی و تیم همراه ضمن بازدید از مرکز ناباروری بیمارستان آیت‌الله طالقانی با تعدادی از مراجعین گفت و گو و در جریان ارائه خدمات درمانی به مراجعه کنندگان قرار گرفتند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.