×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : شاملو رئیس درمانگاه شهرداری منطقه ۲۲ ضمن تشریح وضعیت درمانی خادمین حسینی در پایانه مرزی خسروی خاطرنشان کرد: ما در شرکت شهر سالم به عنوان یکی از پایه‌های قرارگاه مرزی مرز خسروی با دو پرستار و یک پزشک برای خدمات‌رسانی در حوزه سلامت تمام تلاش خود را برای بهبود حال زوار و خادمین اباعبدالله الحسین(ع) انجام خواهیم داد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، شاملو در این باره گفت: به دلیل گرمای بسیار زیاد هوا و بعضا گرمازدگی خادمین حسینی، ضعف و بی حالی ناشی از فعالیت شبانه روزی در این پایانه مرزی از بیماری‌های رایج در این روزها است.

همچنین به دلیل بیماری های گوارشی و ریوی ناشی از گرد و خاک هوا و همچنین ازدحام جمعیت روزانه در حال خدمات‌رسانی به بیش از ۳۰ خادم حسینی هستیم. در این میان سوختگی و کوفتگی بدن نیز از جمله بیماری‌هایی است که خادمین حسینی به آن دچار می‌شوند.

شاملو در پایان از خدمات رسانی به زوار اربعین ابراز رضایت کرد و گفت: کادر درمانی شهر سالم با یک انگیزه خوب در مرز خسروی مستقر شد و با یک انگیزه مضاعف در مرز ماند و تا بعد از روز اربعین نیز در این پایانه مرزی مستقر خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.