×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 35 خبر
«حزب‌الله زنده است»

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: این شخصیت و استوره مقاومت به همه آموخت، در مقابل ظلم حتی به قیمت جان باید ایستاد. سیدحسن نصرالله برای ترسیم بصیرت و حقیقت و احیای پرچم اسلام در سراسر جهان با کفر و

استکبار جهانی و صهیونیسم کودک کش غاصب مبارزه کرد و به شهادت رسید.

محمد جواد فولادپور در ادامه با تاکید بر اطاعت از رهنمود های ولی امر مسلمین، افزود: این رهنمود ها در بیداری ملت های مسلمان جهان ترسیم شده و پیام ایشان واجب عینی است و ما بر اساس اطاعت از ولایت در این واجب عینی حضور یافتیم و برای تحقق این فرمان با جان و مال و اندیشه دینی و اسلامی خود فداکاری می کنیم و این یک واقعیت و یک اصل در اطاعت از ولی امر مسلمین جهان است. ما امروز آمده ایم تا در این تجمع بزرگ ضمن تجدید میثاق با آرمان امام رضا (ع)، اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیر کل حزب الله لبنان را محکوم می کنیم.

فولاد پور تصریح کرد: بهترین موضع

ما در مقابل این اقدام رژیم صهیونیستی گوش به فرمان

ولایت و فرمانده معظم کل قوا است، یعنی ملت شریف ایران و جبهه مقاومت و .. در اطاعت از فرمان ایشان باشند و یقینا پیروز کسانی هستند که در راه خدا نبرد می کنند و شهادت را با آغوش جان می پذیرند، تاریخ نشان داده است کفار همیشه محکوم به شکست می باشند و هیچ نامی از آنها در تاریخ نمی ماند.

مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با بیان اینکه هر زمان مقام معظم رهبری فرمان دهند آماده ایم در مسیر مبارزه با صهیونیسم هر چه داریم فدا کنیم، گفت: گوش به فرمان ولایت بهترین عمل ما در حال حاضر است و خیریه آبشار عاطفه ها نیز در این راستا با جذب خیرینی در سراسر کشور، حمایت های مالی برای کشورهای حوزه مقاومت از جمله فلسطین و لبنان داشته است.

وی در ادامه سخنانش افزود: کمک های مردم برای مردم مظلوم غزه و لبنان نشان دهنده ولایت مداری آنها است و هر زمان رهبری اعلام فرمودند، آمادگی و پشتیبانی خود را نشان دادند و ما نیز در خیریه آبشار عاطفه ها موظفیم این کمک ها را از طریق نیروهای پشتیبانی قدس به دست مردم غزه و لبنان برسانیم.

فولاد پور ضمن قدردانی از حضور جمعیت و خدمتگزاران بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در این اجتماع بزرگ، گفت: اعضای این خیریه با بصیرت، معنویت و روحیه جهادی همیشه در صحنه هستند و اثبات کردند که برای حضور در عرصه های اجتماعی و فرامین ولایی گوش به فرمان هستند.

“فاطمه چوپانی” مدیر قرارگاه جهاد اجتماعی بنیاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها هم در

حاشیه اجتماع مدیران و پرسنل خیریه آبشار عاطفه ها در تهران، ضمن حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین محکوم کردن به شهادت رسیدن سید حسن نصرالله، اظهار داشت: شهادت شهید مقاومت سید حسن نصرالله را به پیشگاه ولی عصر و ولی امر مسلمین همچنین همه مسلمانان جهان و محور مقاومت تبریک و تسلیت می گویم، امروز همه پرسنل و مدیران بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در استان تهران به صورت خودجوش همراه با نمایندگی های بنیاد آبشار عاطفه ها در سراسر کشور دور هم جمع شده اند تا حمایت خود از محور مقاومت و مردم عزیز لبنان و غزه را به همه جهانیان نشان دهند. ما آمده ایم اعلام کنیم گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و در برابر فرامین ایشان لبیک می گوییم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.