×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 58 خبر

اقتصادزمانه : آیین امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک دانشکده بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله(عج) و جهاد دانشگاهی علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، این تفاهم‌نامه با دانشکده بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله(عج) با موضوع بهره‌برداری مناسب و هدفمند از ظرفیت‌های آموزشی طرفین در اجرای وظایف قانونی مبتنی بر همکاری دوجانبه و در چارچوب برنامه‌ها و موضوعات مستقل و تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با موضوع همکاری دوجانبه ، بهره‌گیری از دانش و ظرفیت‌های فنی، محتوایی به منظور طراحی و اجرای فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی امضا شد.

علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، اظهار کرد: با امضای این تفاهم‌نامه‌ها می توان در حوزه های پدافند غیرعامل، موضوعات عملیاتی همچون اسکان و تخلیه اضطراری، برگزاری دوره‌های آموزشی و استفاده از تیم‌های مستندساز تخصصی همکاری مشترک داشت و از ظرفیت‌های دانشگاهی استفاده کرد.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی مستندساز بعد از شناسایی، تجهیز شده و الزامات و ویژگی‌های آنها مشخص می‌شود و با سپری کردن دوره‌های آموزشی می‌توانند در زمان حادثه در تحلیل دلایل وقوع حادثه کار علمی مناسب و سریع انجام دهند.

حمید حمزه زاده رئیس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی نیز در این نشست ضمن ابراز امیدواری نسبت به امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به این که جهاد دانشگاهی به ظرفیت‌های متعددی برای همکاری مشترک دارد، عنوان کرد: در جهاد دانشگاهی شهید بهشتی شبکه‌ای از نخبگان ایجاد کردیم که این شبکه پتانسیل بسیار زیادی دارد و می‌توانیم با استفاده از توانایی این شبکه که بیش از ۱۲۰۰ نخبه سلامت در آن حضور دارند در بخش‌های آموزشی و پژوهشی همکاری داشته باشیم.

همچنین سید مرتضی حسینی شکوه رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله نیز گفت: خشنودیم که این تفاهم‌ نامه دارد به نتیجه رسید و می‌توان در قالب آن در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی خدمت کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.