×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : به همت اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۴ تعویض مجموعه های بدنسازی قدیمی و فرسوده با جدید توسط در بوستان های منطقه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، سیدمحمدقاضی میرسعید عنوان کرد: با هدف ارتقای کیفیت خدمات شهری و رضایتمندی شهروندان، لوازم ورزشی و تجهیزات بدنسازی بوستانها بهسازی، تعمیر و نوسازی می شوند.

وی افزود: ورزش همگانی و سلامت شهروندان مورد توجه مدیریت شهری است و توسعه طرح های سلامت محور با هدف ارتقا کیفیت زندگی و افزایش نشاط و شادابی بین شهروندان با جدیت توسط برنامه ریزان شهری پیگیری می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ به نقش موثر شهروندان در فرهنگ سازی و حفظ و نگهداری از تجهیزات و مبلمان شهری اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد با مشارکت و همکاری شهروندان محیطی امن و سالم برای غنی سازی اوقات فراغت با بهره گیری از لوازم ورزشی استاندارد و ایمن فراهم کنیم.

سیدمحمد قاضی میرسعید هدف مهم این عملیات را توجه به حفظ سلامت و ایمنی شهروندان بر مبنای استانداردهای HSE در حین فعالیت های ورزشی برشمرد‌.

وی در پایان اضافه کرد: در این راستا یک مجموعه جدید بدنسازی در بوستان سمرقندی واقع در ناحیه ۵ نصب شد و دستگاه‌های بدنسازی موجود در سایر بوستانها به صورت مستمر توسط عوامل فضای سبز مورد بازبینی قرار گرفته و در صورت نیاز به تعمیر و نصب دستگاه جدید در برنامه کاری قرار می گیرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.