×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رویداد آنلاین : وپاسار به‌عنوان با ارزش‌ترین برند بانکی ایران، با یک عملکرد درخشان در طول سال‌های اخیر توانسته است جایگاه خود را در میان برترین بانک‌های جهان کسب نماید. برنامه‌های بانک پاسارگاد که عموما به صورت فناورانه بوده است، همواره در جهت ارزآوری و افزایش سهم بازار نقش اساسی را در رشد تولید و مهار تورم ایفا می‌نماید.

به گزارش رویداد آنلاین ، بانک پاسارگاد همواره برنامه‌های خود برای کسب درآمد بیشتر را براساس حفظ احترام و جایگاه مشتری، حمایت از تولیدکنندگان کوچک و بزرگ، تامین سرمایه پروژه‌های بزرگ و ملی و خصوصا پرداخت وام به اقشار جامعه با توجه به نیازهای آنها برنامه‌ریزی کرده است. براساس آخرین گزارش ماهانه بانک پاسارگاد مشخص شد که «وپاسار» موفق شده است تا با رشد ۶۵ درصدی درآمد نسبت به سال قبل، عملکردی درخشان را در سال مالی ۱۴۰۱ به ثبت برساند.

مجموع درآمد محقق شده پاسارگاد از ابتدای سال مالی تا تاریخ۲۹اسفند۱۴۰۱ نزدیک به ۷۰٫۱۶۳میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به رقم ۴۲٫۶۲۹ میلیارد تومانی در سال مالی ۱۴۰۰ نشان از رشد ۶۵درصدی درآمد این بانک در سال مالی۱۴۰۱ دارد.

براساس این گزارش وضعیت تسهیلات اعطایی در فروش اقساطی، جعاله، مرابحه، اجاره به شرط تملیک، سلف، مضاربه، مشارکت مدنی، بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و غیره بوده است و جمع درآمد تسهیلات اعطایی این بانک از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه درآمدی معادل ۶۳٫۹۳۷ میلیارد تومان اعلام شده است. این رقم در مدت مشابه سال‌۱۴۰۰ معادل ۳۸٫۳۶۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۶۶درصدی درآمد تسهیلات در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ را نشان می‌دهد.

درآمد محقق شده بانک پاسارگاد از تسهیلات اعطایی، کارمزد، سپرده‌گذاری، و اوراق بدهی در اسفند ماه نسبت به بهمن ماه رشد قابل توجهی داشته است. درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری وپاسار هم در اسفند ماه افزایش یافته است، موضوعی که نشان می‌دهد علاوه بر نقش‌آفرینی بانک پاسارگاد در اقدامات حمایتی و تامین سرمایه‌ای پروژه‌ها و تولیدکنندگان می‌توان به کسب درآمد و سود هم دست پیدا کرد.
انجام فعالیت‌های مستمر در حوزه‌های بانکداری و سرمایه‌گذاری‌های کارآمد و حتی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، سربلند ثبت یک کارنامه عملکردی درخشان در بین دیگر رقبا توسط بانک پاسارگاد است که این مهم توسط این بانک به دست آمده است.
در گزارش اسفندماه۱۴۰۱ منتشر شده در سامانه کدال، تسهیلات اعطایی بیشترین گزینه درآمدی برای بانک پاسارگاد بوده است. درآمد تسهیلات اعطایی وپاسار در اسفندماه ۱۴۰۱ با رشد ۱۱۵ درصدی نسبت به بهمن‌ماه ۱۰٫۳۴۵ میلیارد تومان بوده است. درآمد کارمزدهای این بانک در اسفند ماه ۱٫۲۷۳ میلیارد تومان اعلام شده است که نسبت به بهمن‌ماه۱۴۰۱ رشد ۲۱۷درصدی داشته است.

درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی ارزی بانک پاسارگاد در اسفندماه‌سال۱۴۰۱ معادل ۲٫۸۲۵ میلیارد تومان شناسایی می‌شود و باتوجه به رقم ۳۰۹ میلیارد تومانی در بهمن ماه، نشان از رشد ۸۱۳‌درصدی در دوره یک ماهه اسفندماه دارد.

همچنین در اسفندماه درآمد محقق شده از سپرده‌گذاری‌ها با افزایش ۴۰۹ درصدی نسبت به بهمن‌ماه ۲۳۷ میلیارد تومان بوده است. درآمد اوراق بدهی نیز در اسفندماه۱۴۰۱ معادل ۱۰۶ میلیارد تومان گزارش می‌شود درحالی‌که در بهمن ماه این درآمد ۱۴ میلیارد تومان بوده است که افزایش ۶۶۸‌درصدی را نشان می‌دهد. درآمد سرمایه‌گذاری نماد وپاسار نیز در اسفند‌ماه، ۱۷۳ میلیارد تومان بوده است.

جمع سپرده‌های سرمایه‌گذاری (دیداری و ارزی نزد بانک‌ها) طی دوره اسفند‌ماه‌۱۴۰۱ معادل ۲۵٫۳۲۱ میلیارد تومان که نسبت به بهمن‌ماه نیز رشد قابل توجهی را در کدال نشان می‌دهد.

بانک پاسارگاد که در طول ۸سال گذشته همواره به‌عنوان با ارزش‌ترین برند بانکی ایرانی معرفی شده است و و در سال ۲۰۲۲ برای هفتمین بار عنوان “بانک برتر اسلامی ایران” و برای هشتمین سال عنوان “بانک سال ایران” را به خود اختصاص داده بود، توانست با رشد ۲۴ درصدی در ارزش برند و صعود ۱۹ پله‌ای در رتبه‌بندی سال ۲۰۲۳ جایگاه ۲۳۸ را از میان ۵۰۰ برند برتر بانکی جهان تصاحب کند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.