×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز شنبه (۱۴ بهمن‌ماه) در دیدار با علیرضا مهاجر، معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی و حمید رسولی، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اظهار کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌عنوان تنظیم‌گر و متولی صنعت اهتمام دارد نیازهای کشاورزان به کود در موعد مقرر تأمین شود.

🔹وی با بیان اینکه هلدینگ‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی در آستانه کشت بهاره، باید به تعهدهای خود نسبت به تأمین نیاز صنعت کشاورزی متعهد باشند، گفت: حمایت و پشتیبانی از صنعت کشاورزی باید به‌طور جدی مورد توجه تمام متولیان قرار گیرد و با همکاری و هم‌گرایی شرایطی فراهم شود تا کشاورزان در نقاط مختلف کشور دغدغه تأمین کود نداشته باشند.

🔹مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به حمایت بخش کشاورزی از سوی شرکت‌های پتروشیمی افزود: شرکت‌های پتروشیمی اوره‌ساز پارسال ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن کود اوره را با قیمت مصوب تحویل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی دادند و تلاش خواهد شد این روند ادامه داشته باشد.

🔹شاهمیرزایی به دغدغه پتروشیمی‌های تولیدکننده آمونیاک و اوره برای وصول مطالبات خود اشاره کرد و گفت: می‌توان با اتخاذ تدابیر و راهکارهای اجرایی، طلب مجتمع‌های پتروشیمی را پرداخت کرد و در این مسیر شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده هرگونه همکاری لازم است.

🔹وی ادامه داد: کارگروه مشترکی میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه زنجیره ارزش کود اوره و تنوع‌بخشی به سبد محصولات پتروشیمی مورد نیاز بخش کشاورزی ایجاد می‌شود.

🔹در این نشست، معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی، همچنین مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی نیز به بیان برخی مشکلات و چالش‌های موجود در تأمین کود بخش کشاورزی پرداختند و در پایان مقرر شد با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصمیم‌ها و راهکارهای اجرایی برای رفع مسائل مختلف نهایی شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.